Kun pitkällä taipaleella tulee suuhusi tunne, että haluaisit sinne jotakin hyvän makuista limukka limskaa tuottamaan suussa hyvältä maulta tuntuvaa makua, niin minkä limppari limska pullon haet huoltikselta ? Minä haen aina Aku Ankka päärynä limukka limskaa tai sitten vadelmalle maistuvaa Pelle Peloton limppari limskaa. On tärkeää myös, että limppari limppari limska pullon kyljessä on jokin jänskä hahmo etiketissä, niin tauollo voi sitten sitä katsoa samalla, kun juo siinä pullossa sisällä olevaa suussa hyvälle maistuvaa limska limppari juomaa.
Limska kyssäri?
7
141
Vastaukset
- 7up-
Täytyy kokkeilla seven uppia, tuntuu olevan herkkua, tylsyyteen!
- vesimies--
Aikoinaan minäkin otin ryypyn limsaa ajaessa, eli sokerivettä. Sitten viisastuin, ja aloin juomaa pelkkää vettä. Limsaa juodessa jopa hikikin oli tahmeaa. Viisastukaa tekin hyvissä ajoin, ja juokaa janoon vettä.
- Koskenkorv
Ryyppy kosssua sillointällöin tiellä pitää.
Koskenkorv kirjoitti:
Ryyppy kosssua sillointällöin tiellä pitää.
Noikoha ei olis iha vastakohtane vaikutus!
- EiRuokitaTrollia
Kannattaisiko jättää nämä trollit ja kommenttinsa huomioimmatta? Tälläkin palstalla pyörii muutama "tosihauska" huumoriheppu jottka hakevat huomiota vitseilöä jotka naurattavat vain heitä itseään.
- eeroPäntäläinen
Jokin niissä trolleissa kuitenkin suakin kiehtoo, kun jokaisen luet ja kommentoitkin. Trollille riittää ainoastaan, että joku vastaa ja sinä olit tässäkin yksi.
Miten todistat tämän aloituksen trolliksi? Eikö sulla tule koskaan suuhun tunnetta, että haluaisit sinne jotakin tiettyä makua? Mulla ainakin pitkillä siirtymillä tulee välillä jokin pakottava tarve saada esim keltaista jaffaa. - EiRuokitaTrollia
eeroPäntäläinen kirjoitti:
Jokin niissä trolleissa kuitenkin suakin kiehtoo, kun jokaisen luet ja kommentoitkin. Trollille riittää ainoastaan, että joku vastaa ja sinä olit tässäkin yksi.
Miten todistat tämän aloituksen trolliksi? Eikö sulla tule koskaan suuhun tunnetta, että haluaisit sinne jotakin tiettyä makua? Mulla ainakin pitkillä siirtymillä tulee välillä jokin pakottava tarve saada esim keltaista jaffaa.Ikävä kyllä jos haluaa tuoda julki muistutuksen siitä ettei trollaaviin viesteihin pidä vastata niin pakostakin silloin oma kirjoitus tulee trollin aloittamaan viestiketjuu. Se ei silti tarkoita sitä että muistuttajalla olisi mitään kiinnostusta itse keskustelun avaajaan eli trolliin.
Ja jos sinä et aloitusta tunnista trolliksi niin sinun täytyy itse olla keskustelun aloittaja eli trolli itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969