Mikähän siinä on kun kaikki vegaanit ovat narsisteja. Minä, minä, minä kuuluu jokaisen vegaanin suusta. Muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä. Vegaani on aina oikeassa! Vegaanien mielipiteet ovat ainoa totuus, muiden (sekasyöjien, pihvinsyöjien) mielipiteet ovat roskaa ja valheita?
NarsistiVegaani
4
432
Vastaukset
- LähesVegaani
Onhan se aika hankala leikkiä nöyrää kun faktat on omalla puolella.
- LanttuLate
Siis kenen puolella?
- EntinenVege
En ole tuollaista kyllä huomannut, vaikka jokusen vegaanin tunnenkin. Aika hiljaa tuntemani vegaanit ovat ruokavalinnoistaan. Kai heitä niin hävettää olla syömishäiriöinen?
Minun käy vain niin kovin sääliksi heitä, koska lähivegaanini ovat aina sairaana ja poissa töistä. Kauhean stressantuneita he ovat ja heillä on ihmeellisiä neurologisia tai mt-sairauksia. 60-vuotias vegaani näyttääkin kyllä jo 80-vuotiaalta, joten kaipa heidän työkykynsä onkin heikentynyt.- omnivorous
Kaikki 60-kymppiset carnivoret ovatkin sitten jo poistuneet joukoistamme kun vain kuihtuneita hippejä enää liikkuu kaduilla.
Sekasyönti kunniaan, sillä sillä ihminen selviytyy vaihdevuosistakin eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709