Yön pitkinä tunteina tulet kierroksella käymään hoitolaitoksessamme. Poyilaat nukkuvat ja on tylsää, ajatukset harhailee. Viivyt hetken, juttelet ja kahvittelet ja sit lähdet pois. Kunpa tietäisit...
Vartijafantasiaa
3
1095
Vastaukset
- Vaartija
Kyllä tiedän,
pitäisi jaksaa kaikkien kanssa,
karhulla asiat paremmin
Karhulla siitinluu
minulla ei
tiedän että se on
vitun vale että
kyrvässä on luita menoa (fantasioita) hoitoalalla! Onkos myös hyvät yölisät? Jos on niin täytyy vaihtaa alaa, mutta mummojen paskasia vaippoja en kyllä rupea vaihtelemaan... eikä kyllä jaksa innostaa yöajelut ympäri kaupunkia Falckin Corollallakaan... niin että se siitä.
- jykä
Aikas mielenkiintoista. Että tuolaista mielessä.
Kumma etä ei ole tullut enemmän asiallisia vastauksia teille. Itse olen 38v ukkomies joten en voi sen kummemmin lähteä tuohon mukaan vaikka kiinnostaisikin ja mielikuvitus suorastaan lentää. Kokeilkaa uudestaan vaan. Varmaan löytyy joku jonka saatte toteuttamaan fantasianne tai sitten on maailman kirjat sekaisin. kerava@meitsi.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796