Tässä mun yksi ehdottamani miesten MM-kisajoukkue keväällä 2018=
Puljujärvi-Aho-Laine(aina riippuu onko herrat saatavilla, jos oma joukko menee pitkälle /pääsee pleijareihin, niin ei ainakaan heti välttämättä saatavilla, jos tippuu pian eka roundilla, niin voivat vahvistaa leijonaryhmää keväällä)
Junttila-Kontiola-Armia(kuulostaako herkulliselta?? Namupasseja ois tiedossa paljon, kuka nousee ratkaisijaksi, Armia??)
Manninen-Koskiranta-Tolvanen(Tolvanen ei oo ihan tolvana! Nouseva nuori kyky ja ketjun kemia voisi olla todella hyvä)
Anttila-Sallinen-Osala(duunariketju)
Jättäisin siis pois mm Pihlströmin ja Pyörälän. Toki hekin vois mahtua joukkueeseeni.
Pakisto on tässä=
Lepistö-Heiskanen
Kukkonen-Hietanen
Kivistö-Ristolainen(Buffalolla pyyhkii kehnosti, joten Ristolainen vois olla tulossa, mutta Ristolainen nousisi sillon tietenki ykköspakkipariin)
Molarit=
Koskinen
?
?
MM-kisoja odotan ja tässä
veripalttujehova
1
297
Vastaukset
- q1w2e3
Miten joku voi olla kiinnostunut MM-jääkiekosta noin paljon. BEEEEEEEEEEE kisat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745