Nyt rehellisiä vastauksia; onko 78x56x43 terraario (pohja todellisuudessa sentin pari pienempi) kerta kaikkiaan liian pieni syyrialaiselle hamsterille? Lisäpinta-alaa saan aikaseksi ku rakennan asumukseen toisen tason mutta silti mietityttää, onko asumus parempi esim. talvikolle? Suunnitteilla siis ensimmäisen hamsuni hankinta seuraksi opiskelujen oheen, minulle ei sinänsä ole rodulla väliä mutta syrkkejä vaikuttaisi olevan helpommin saatavilla.
Ja toinen kysymys, kumpi on oikeasti parempi, juoksulautanen vai iso juoksupyörä? Jos olen oikein ymmärtänyt niin lautanen on ilmeisesti nykyisin suositeltavampi mutta kun olen katsonut videoita missä hamsu juoksee lautasessa niin minun silmääni touhu näyttää sangen epämukavalta kun hamsut juoksee kierossa?
Hamsterin asumuksen koko ja juoksupyörän valinta
Keltanokka18
0
393
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951506Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 501003
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58853
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 32745