lääkäriksi tai muuthun hoitoalan töitä kun on samassa kurssilla kallen kaa.
Lari näköjään valmistunu
9
318
Vastaukset
- Pukama-Lari
Peräpukamalääkärihän se on.
- Kallenp
Pukamat repeää kohta kovasta rassauksesta. Vielä kun Lartsalla on niin mahtavan kokoinenkin.
Tais olla tietokoneguru, ku oli esitelmöimässä siitä uudesta potilastietokantajärjestelmästä.
- LarinpyllyOnpiukka
Onko nyt vessaseksiä odotettavissa Larin ja Kallen kesken? Kalle on päässyt sen makuun.
- Lari_IT_Väänänen
Enkä oo. Rupes vaan nää homppelointihommat tökkimään ja kouluttauduin IT-alalle.
Suosittelen teille muillekin. Ei tartte pelätä aktiivimalleja, sillä töitä riittää.- Kosonen_
muista sitten mitä lupasit juuri sinua ei sitten nähdä miesten kimpussa ( Kallen)
- hätästähommaa
Ne on nopeita noi ammattiinvalmistautumisajat noissa Salkkareissa. Se on yks kullinluikaus, kun joku on valmistunut johonkin ammattiin.
- enolehomo
Jo on pelleilyä salkkareissa, tai paremminkin homoille suunnatussa ohjelmassa.
Eikö käsikirjoittajat muuta keksi ohjelmaan, kuin jatkuvaa homoilua.
Pitäisi olla toinen salatut elämät, joka on tarkoitettu heteroille, tämä nykyinen salkkarit on ainakin homoille suunnattu ja juuri siksi inhottaa katsoa koko ohjelmaa.
Lari sarjasta oli saanut pysyä vaikka hevonvit***.Eihä ku pitäähä sitä jotai ohjelmaa olla nykyää hinteillekkii, niilä ku o ollu nii vaikeeta, ku kukkaa ei oo enne hyväksyny. Rautakangella vedelty pitki korvia vaa jos o vähäkää antanu epäilykse aihetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa652339En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741555Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151518Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681377- 1061131
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999