Aki veti viinaa ja pillereitä. Sitten lähti taju ja tuli sairaalareissu. Johtajaylilääkäri totesi Akin yrittäneen itsemurhaa ja Aki tuosta noin vain häippäsi se sairaalasta.
Ei asia noin yksinkertainen ole. Munuaiset tuollaisessa touhussa olisivat vahingoittuneet, joten Aki olisi joutunut makaamaan viikkikausia dialyysihoidossa ennen kuin olisi päässyt pois sairaalasta.
Sitten dialyysin jälkeen Aki ehkä olisi voinut toipua ennalleen tai jäädä koko loppuiäkseen dialyysihoitoon.
Eihän tuo käsikirjoittaja tiedä hittojakaan tosi elämästä.
Akin itsemurhayritys ei tosi
10
322
Vastaukset
Ei se Aki oo ottanu ku yhe lihaksia rentouttavan lääkkeen ja sitte iha tavallisesti juonu ittesä sammuksii. Kalle lukenu tuloksia vääri Kosose kulli kielesä päälä!
- KalleTietää
Älkää nyt hyvät ihmiset haukkuko Kallea, joka on todella raudanluja ammattimies ja todennäköisesti Suomen paras joka alan lääkäri. Kalle osaa ja tietää kaiken.
Jos olis mahdollista, niin Kalle sais olla mulla omana lääkärinä. Kalle unohtanu sen että ite työnti Akille suolihuuhtelun jälkeen supon hanuriin. Sehä se siellä näkyy. Varmaa vielä raiskaskii Salmen irrotetulla kädellä, jonka kävi kellarin ruumishuoneelta hakemassa. (Ottanu talteen just tuota tarkotusta varten.)
- KallenKulli
minkkilaukku kirjoitti:
Kalle unohtanu sen että ite työnti Akille suolihuuhtelun jälkeen supon hanuriin. Sehä se siellä näkyy. Varmaa vielä raiskaskii Salmen irrotetulla kädellä, jonka kävi kellarin ruumishuoneelta hakemassa. (Ottanu talteen just tuota tarkotusta varten.)
Siinä samalla johtava ylilääkäri Kalle kännipäissään huuteli Akin suoleen kaikkia tuhmuuksia ja puristeli Akin kulkusia.
Varmaa kävi hinttie valtaama majatalo liia ahtaaks. Hinttihä se o ollu Salmen mieskii ja sen takia on Salme-rouvan pitäny turvautua poikaasa. Se Akin hintti-isäpuoli ei oo ees yrittäny estää!
- kjdsaie
Ei voi olla totta, saippuasarjassako muka epäloogisuuksia? Tämähän onnenkuulumaton skandaali!
- kake_
Onnenkuulumaton. :D
- Johtajaylilääkäri
Hävettää näytellä näin typerässä saippuasarjassa. Kaipaan laadukkaampia rooleja. Terveisin.
- präät
Rymäyttikö Kalle tajutonta Nikkistä tuhkaluukkuun?
- Tuuppari-Kalle
Tietysti, samoin kun koko saikun henkilökunta aina talkkaria myöten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa862650En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361819- 101704
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3711622Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly181572Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681427- 1191237
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91126- 201029