Me oltais oltu 💯
Sä et tiedä mitä menetät
39
1633
Vastaukset
- repoise
100 lasissa oltu?
- Elluhalloyb
Mä tiedän ...mut tunteet...
Kun ne pitää puhua kohteelle....
Kirjoitat täällä kauniita....
Lentää taivaan tuuliin....surullista...🌞💫♥ - jatulemmeolemaan
Jos, uskot meihin, me yhä olemme.
- Kuunnellaana
Täytyy nyt mennä Ukko tuli kotiin. Pusuja:)
- kertsissä
Muru sä olet 10 ja yhdessä me 10 ×10 . :)
- JollekkinToiselle
https://youtu.be/SYTqLbfoGfE
Ostat Joululahjat - MinultapatäMä
Me ei olla yhdessä yhtään mitään ikinä oltukaan! Joten lakkaa haaveilemasta!
- Eimeoltaisoltumitään
Ei sunlaisen ilkeän mielen omistavan ihmisen kanssa.
Joka ei osaa muuta kuin pahoittaa toisen mielen.
Päivästä päivään.
Sellaisessa ihmisessä en menetä mitään.
Sellaiseen kurimukseen ei kukaan halua. - Miksipitäävakuutella
Ethän vaan tehnyt elämäsi virhettä ja ollut muuta kuin olit ja nyt on hätä kädessä.
- eiköniin
Sinähän se olet täydellinen?
- Ihmistenkommenteista
eiköniin kirjoitti:
Sinähän se olet täydellinen?
On turha vetää hernettä nenään tai jos niin tekee niin aree antaa olla kokonaan kirjottamati.
- Asiastatietämättä
Ihmistenkommenteista kirjoitti:
On turha vetää hernettä nenään tai jos niin tekee niin aree antaa olla kokonaan kirjottamati.
Älä neuvo
- alentaamuut
Se joka noin sanoo tuntuisi olevan itsekeskeinen, minä olen paras tyyppi.
- Mitenteillä
Voi sitten olla noin tärkeästä asiasta eri käsitykset koska noin sanot hänelle ??
- ihanymmärrettävää
No miksei voi olla.
- Mätiedäntän
En tiedä hänen käsityksestä.
- KaptainecNemo
Mun ryppynaru haluu isompaa.
- ryyppynaru
Pienestä ei tuu ku pahamieli :(
- IUnderstandTho
Ja sä et osaa englantia, niin et tiedä mistä mun laulut ees kertoo.
- heräsikysymys
Teetko sä itte omia biisejä? :)
- Mitensäsit
Mokasit jutun, kantsii olla mukava niin ei tuu takapakkeja.
- Nomiksettesitten
Ollu???
- Ehkätiedänkin
mutta kun ei tästä jutusta kerran tule mitään niin en ala loppuelääni enää tuhlaamaan turhaan haaveiluun, ihan tarpeeksi monta vuotta jo sitä tehnyt!!!
Kun on sellaisikin ihmisiä olemassa jotka esim vastaa tekstiviesteihini alle tunnissa niin miksi odottaisin sellaista joka ei vastaa ollenkaan?- okijhg
Ehkä sut on laitettu estolle??
- tietäjä_jos_ois
Niin, jos ei tiedä silloin ei tiedä. Ei sitä voi päivälehdistäkään lukea tai uutisankkureilta tiedustella. Toivotaan että joku tietää ja kertoo.
- Josnoinon
Niin miksi et sitten näyttänyt ja osoittanut sitä hänelle.
- Varmastinoin
Mikäli aloittaja on puhetaidoton mykkä vailla kommunikointitaitoja ja kaikkia muitakin taitoja osaamaton.
- veikkaisin_
Epäilen että suurin osa puhetaidottomista on täällä palstalla. Toinen toistaan tukien.
- työpelkkäätyötä
veikkaisin_ kirjoitti:
Epäilen että suurin osa puhetaidottomista on täällä palstalla. Toinen toistaan tukien.
Niinpä. Se on ollut ongelma koko ajan, enkä taida enää jaksaa tätä. Aion keskittyä pelkästään siihen että löydän itselleni kivan työn, koska ilman sitä voi huonosti ja olen voinut monta vuotta. Mutta nyt näyttää siltä ettei sellaista ole joten täytyy tyytyä muuhun ja siksi tulen voimaan yhä huonommin.
- eivoivaatiakahtataitoa
veikkaisin_ kirjoitti:
Toiset osaa puhua toiset kirjoittaa. Palstalla ovat vain jälkimmäiset.
- Jakuitenkin
Jokin meni vinksalleen.?
- nokunnii
Miten mä menetän mitään, kun en tiedä kuka sä edes olet.
- Harmittaapaljon
Jos olisit hän niin tiedänpäs :/
- Jiiiimies
Kuvittelet liikoja. Rakkauteni on jonkun toisen, eli vaimoni luona, joten unohda
- niinentiedäkkään
Kun ei koskaan kunnolla tutustuttu :/
- etnäköjääymmärtänyt
oo ihan yksinäs sata tai mitä ikinä haluat, mua et enää kiinnosta sentin vertaa!!!
- liianvähän
ja mulle kun riittää vain 200
- Etkoskaanpuhuisitotta
Sun kuvittelemalla rakkaudella ja rakastamisella ei ole merkitystä mulle enään tänään!
Koska sinä et osaa rakastaa toista ihmistä.
Ole ihminen ihmiselle, lakkaa etsimästä vikoja toisesta ihmisestä.
Pysähdy peilin eteen kotonasi ja katso peiliin kerrankin ja mieti näkemääsi.
Et voi pakottaa toista ihmistä, rakastamaan sinua väkipakolla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039