Jenni vartiasisella on seiskan mukaan uus poikaystävä jota nimitetään rahkamiljonääriksi. Onko kellään lisätietoa?
Jennin mystinen rahkamiljonääri
25
4550
Vastaukset
- Poiht
Vituttais jos olisin tehny töitä vuosikausia ja tienannut miljoonia ja sit löytäisin itseni seiskasta tittelillä rahkamiljonääri...
- Lhrjo
Pakko senkin on olla jonkun sortin julkkis, seiska kirjoitti aiemmin näin:
"Rahkabisneksen lisäksi miehellä on vaikuttava ansioluettelo. Sosiaalisen median guruksi tituleerattu rakas on muun muassa kirjoittanut useita palkittuja tietokirjoja. Lisäksi hän on ollut kehittämässä kännykkäpeliä sekä ansioitunut valokuvaajana ja elokuvaohjaajana." - Pokkhgfv
Parin minuutin googletuksella selvisi. Todennäköisesti täälläkin moni syönyt kyseistä rahkaa.
- TaistoJumula
Arvatenkin Skyr rahkaa :o
- Y.S.L
Pitihän sen tämänkin julkkis naisen saada oma miljonääri.Kumma kun kaikilla pitää olla varakas ja tavallinen ei kelpaa eikä tavisten kanssa suhteet kestäisikään.
- niinse.menee
kun joku akka eroaa ukostaan. uusi on aina valmiiksi katsottuna. vähän aikaa ovat hissunkissun jokaisella sama kaava.
- raha.on.kovaa.valuuttaa
kukas sitä köyhää ottas.
- köäyhäeikelpaa
Niinpä, kun on vara mistä valita.
- Näin.onnäreet
Ne on maksullisia naisia mitä rahalla ostetaan, on niillä toinenkin nimi.
- Y.S.L
Kohta alkaa ilmestyä Jenninkin käteen merkkilaukkuja ja nyt jo lomaillaan tämän tästä.Kohta muutetaan Helsingin arvoalueelle luksus kämppään ja autot vaihtuu parempaan. Toivottavasti ei aloita samanlaista leveilyä siippansa rahoilla ja omaisuudella kun Martina.Nyt vaan äkkiä vauva alulle ettei saalis pääse enää karkuun.Niin Martinakin teki.Kannattaa pelata nyt kortit oikein.
- kuntoisillaon
Joko kateus heräsi näin niin kuin etukäteen?
- Y.S.L
En minä kateellinen ole.Kyllästyttää vaan tämä ainainen sama stoori,kaunis julkkis nainen kyttää tarpeeksi rikasta elättäjää ja tällaisen satimeen saatuaan kaikki menee joka suhteessa samaa rataa.
- Hgfgkk
Jennillä on kyllä omaa rahaa ja ansioita sen verran ettei sen rahan takia tarvi rahkaa syödä. Mun mielestä ei oikein kannata verrata Martinaa ja Jenniä...
- A-ruptsi
Aika heikkoa verrata Vartiaiskaa ja Martinaa toisiinsa millään mittapuuulla! Mara on mennyt reittä pitkin koko elämänsä, ei ole menestynyt oikein missään eikä todellakaan ole hoitanut asioitaan fiksusti. Jenni on Suomen suosituin naisartisti, jolla on varaa ostaa ihan itse mersut ja merkkilaukut.
- Polvetruvella
Ja Jenni ei ole pahoinpidellyt ketään tai ajanut kännissä,eikä ole pettänyt tiettävästi.Sivistyneesti lopettaa ensin vanhan suhteen ennen kun siirtyy uuteen.Puhdas maineeltaan.
- Rahaeiratkaise
Olisiko parasta olla hiljaa kun et näköjään tajua etkä tiedä mistään mitään?? Jenni Vartiainen on Suomen eniten tienaavia naislaulajia, 15v uransa aikana kerännyt aikamoisen omaisuuden ja verotettavat vuositulot edelleen 250 000e. Aivan itse on asuntonsa ja autonsa sekä matkansa maksanut. Rahaa Jennillä on vähintään yhtä paljon kuin Samilla, joten ei tosiaankaan käytä miehen rahoja eikä loisi toisen lompakolla kuten näm mainitsemasi Martinat, Chafakit, Belörfit ym. Olet oksettava typerine kommentteinesi!
- Siishoro
Ny loppu Skyr rahkan syöminen!
- ollaanvaikuttajia
Joo kyllä nyt on boikotoitava tätä rahkaa, ettei mies enempää rikastu.
- Y.S.L
Ei kukaan enää osteta kyseistä rahkaa,En oo kyllä ostanutkaan että ei sillä.
- Khhjk
Miksi mies asuu Amerikassa?
- Mainons
Vartiainen syö Valion rahkaa! Lusikoi sinäkin 😂🤣😄
- NoHohHuh
Eiku skyrriää se syö
Oliko sen lesbous mallia "T.a.T.u"?
- RahkaTruutta
Truuttaako rahkat Jennin kasvoille?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1063014- 101874
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3941723Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211631Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191287
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201049