No siis suurin osa mun vaattest on mustii nii laitan usein, mustat legginsit, liilan topin ja ei muuta täälane tyyli mul usein kotona on, mut aijon kuitenki hommata enemmän noit toppei koska mulla on tyylii 2. Mut muualle usein mä pistän leopardikuvioiset housut,mustan paidan tai jonkun muun sopivan sävyyn sekä mustat sukat. Eli täs olis mun tyyli.
Ps. Ei sitte mitää stringi asoita, en tykkää niistä. Ne on ikävät.
Mustaa, liilaa tummii sävyi ja nii muitaki on ...!
Cool18
18
461
Vastaukset
- vautsivau
Siihen vielä tiukka nahkarotsi ja korkokengät niin asu on täydellinen ;)
- MirandaUusi13wee
Ei siite ikinä kannata oikeest kokeilla!
- Cool18
Sillä selvä!
- muodinhuipulla1
Sun tyyli kuulostaa samalta mitä kaikki muutki ala-asteikäiset/seiskaluokkalaiset käyttää. Eli aika kuja look if I may say so. Mut ei hätää, siitä kasvaa pois.
- Cool18
Nii varmaa.
- Cool18
Sillä ei tos nyt mittää järkee kyl oo, paitsi se et sä oot kade mulle siit et mul on tosi hyvä maku!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764