Meteorologi Damon Lane

wind-

8

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alfons_Andro

Andromedalaisia kevyitä tiedustelualuksia tyyppiä AR/b2.
      Olivat kokoontuneet käskynjakoon.

• En tiedä mikä tuolla lenteli Milwaukeessa mutta kun katsoin tuota videota niin muistin erään ohjelman joka tuli telkkarista jo monta vuotta sitten.
      En enää muista mihin tuo ohjelma liittyi enkä mikä oli sen ohjelman nimi mutta muistan selvästi kuinka siinä näytettiin, olisiko ollut n. 10 minikopteria, isossa hallissa lentämässä muodostelmassa.
      Ne lentelivät sinne ja tänne ja eri suuntiin eivätkä kertaakaan törmänneet toisiinsa.
      Varsin vaikuttava näky oli kun minikopterien ohjaaja hajotti kopterit kahteen eri ryhmään jotka sitten lensivät toistensa yli,alitse,ohi jne eivätkä edelleen törmänneet toisiinsa kertaakaan.
      Ei ainuttakaan kolaria.
      Joten tätä kirjoittaessa veikkaan: Minikoptereita.

• wind-

Ramdom Play - eli samanlainen magneettisuus kuin ´lintuparvella´. Tuossa muodostelmassa
        kopterien ohjaus on ainakin vaikeaa, ellei mahdotonta. Lisäksi jättövana on tuttu monesta muusta samanlaisesta havainnosta. Tietty skeptisyys on kuitenkin hyväksi. Esimerkki 19.2.2018 Nevadasta: 1.14
        https://www.youtube.com/watch?v=oo6hZ37PxtQ

• Caseclosedtoo

Lintuparvi oli kyseessä, näyttävät ne linnut toisella videolla.

• Mathewias

Samaan tulokseen päädyin itsekin.Tosin pienen pähkäilyn jälkeen.

• öölannin

Lintuja. "Jättövanat" voivat liittyä kameratekniikkaan.

Samanlaisia ilmiöitä havaittiin siinä suru/juhlavalaistuksessa jossa tuhottujen WTC- tornien tilalle tehtiin voimakkailla valonheittimillä taivaalle suunnatut "valotornit". Valokeiloissa entisten tornien huippujen korkeudella lenteli sitten joukoittain samannäköisiä ilmiöitä kuin tuossa videolla ja jotkut, tai aika monikin kuvittelivat että ne ovat kuolonuhrien sieluja ja siitä leviteltiin ahkerasti"haamuvideoita".

No, selvisi kuitenkin että ne olivat lintuja jotka vaistomaisesti lensivät valoon ja lensivät siellä niin kauan että nääntyivät ja putosivat.

• älytakana

Linnut eivät lennä samanlaisella nopeudella tuollaisia matkoja ja
      onhan tuossa kameralla etäisyyttä kohteeseen, jos olisi kyseessä
      lintuparvi, liike näyttäisi paljon hitaammalta, jos edes näkyisi lainkaan
      pimeyden vuoksi. Valoparven nopeus ei hidastu vaikka etäisyys kasvaa.

• jaelämäedessä

"Tapaus" on jo selvitetty. älä takerru uskoosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      101
      2900
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1839
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1834
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      386
      1692
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1621
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1457
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1267
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1186
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1156
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe