http://fox6now.com/2018/02/28/what-in-the-world-eerie-scene-over-downtown-milwaukee-captured-on-camera/
Parvi tuntemattomia ´lintuja´ päätti esiintyä suorassa lähetyksessä FOX6-TV.ssä. Millwaukee.
Meteorologi Damon Lane
8
161
Vastaukset
- Alfons_Andro
Andromedalaisia kevyitä tiedustelualuksia tyyppiä AR/b2.
Olivat kokoontuneet käskynjakoon. En tiedä mikä tuolla lenteli Milwaukeessa mutta kun katsoin tuota videota niin muistin erään ohjelman joka tuli telkkarista jo monta vuotta sitten.
En enää muista mihin tuo ohjelma liittyi enkä mikä oli sen ohjelman nimi mutta muistan selvästi kuinka siinä näytettiin, olisiko ollut n. 10 minikopteria, isossa hallissa lentämässä muodostelmassa.
Ne lentelivät sinne ja tänne ja eri suuntiin eivätkä kertaakaan törmänneet toisiinsa.
Varsin vaikuttava näky oli kun minikopterien ohjaaja hajotti kopterit kahteen eri ryhmään jotka sitten lensivät toistensa yli,alitse,ohi jne eivätkä edelleen törmänneet toisiinsa kertaakaan.
Ei ainuttakaan kolaria.
Joten tätä kirjoittaessa veikkaan: Minikoptereita.- wind-
Ramdom Play - eli samanlainen magneettisuus kuin ´lintuparvella´. Tuossa muodostelmassa
kopterien ohjaus on ainakin vaikeaa, ellei mahdotonta. Lisäksi jättövana on tuttu monesta muusta samanlaisesta havainnosta. Tietty skeptisyys on kuitenkin hyväksi. Esimerkki 19.2.2018 Nevadasta: 1.14
https://www.youtube.com/watch?v=oo6hZ37PxtQ - Caseclosedtoo
Lintuparvi oli kyseessä, näyttävät ne linnut toisella videolla.
- Mathewias
Samaan tulokseen päädyin itsekin.Tosin pienen pähkäilyn jälkeen.
- öölannin
Lintuja. "Jättövanat" voivat liittyä kameratekniikkaan.
Samanlaisia ilmiöitä havaittiin siinä suru/juhlavalaistuksessa jossa tuhottujen WTC- tornien tilalle tehtiin voimakkailla valonheittimillä taivaalle suunnatut "valotornit". Valokeiloissa entisten tornien huippujen korkeudella lenteli sitten joukoittain samannäköisiä ilmiöitä kuin tuossa videolla ja jotkut, tai aika monikin kuvittelivat että ne ovat kuolonuhrien sieluja ja siitä leviteltiin ahkerasti"haamuvideoita".
No, selvisi kuitenkin että ne olivat lintuja jotka vaistomaisesti lensivät valoon ja lensivät siellä niin kauan että nääntyivät ja putosivat.
- älytakana
Linnut eivät lennä samanlaisella nopeudella tuollaisia matkoja ja
onhan tuossa kameralla etäisyyttä kohteeseen, jos olisi kyseessä
lintuparvi, liike näyttäisi paljon hitaammalta, jos edes näkyisi lainkaan
pimeyden vuoksi. Valoparven nopeus ei hidastu vaikka etäisyys kasvaa.- jaelämäedessä
"Tapaus" on jo selvitetty. älä takerru uskoosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039