tapan jumalan

jumalantappaja

Jumalalla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa minua.

21

366

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meingott

Ai Jumalan vai? Se tehtiin jo kerran eikä toiminut. Kehveli käveli haudasta elävänä.

• Aijaa, God of War-pelisarjan Kronos? Eikös palstan kristitty hehkuttanut tätä jo vuosia sitten?

• lähetäjumalameille

Älä tapa vaan lähetä meille tänne maan päälle.

• helppo.homma

Jumalan tappaa helposti. Älä usko siihen ja katso! se kuolee.

• 3444

Olet jo itses tappanut, ilmankos Suomessa tehdään itsareita paljon. Olis hauska tietää paljonko niistä on ateisteja.

• arvioitsija
        3444 kirjoitti:

Olet jo itses tappanut, ilmankos Suomessa tehdään itsareita paljon. Olis hauska tietää paljonko niistä on ateisteja.

Pieni murto-osa. Vääränlaiseen Jumalaan uskovia enin.

• helppo.homma
        3444 kirjoitti:

Olet aivokuollut, joten sinulta on turha odottaakaan mitään älykästä. Tilanteesi varmasti ahdistaa sinua. Mutta ota kilo unipillereitä. Se helpottaa oloasi.

• jumalastajasinusta

Sinulla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa Jumalaa. Olet vain ihminen, olette eri kerroksen väkeä, jotka eivät koskaan kohtaa.

• jumalastajasinusta

Herrat eivät ole olemassa edes Nokian kännykkäyksiköissä. Olet yksinäisi ja Herra on fiktiota.

• kertoopaljonsusta

Et ole päässyt yli Nokian kännyköistäkään.

• Kirjakääröt

1Moos.32:28 Biblia (1776). Ja hän sanoi: ei sinua sillen pidä kutsuman Jakob, vaan IsraeEL: Sillä sinä olet taistellut Jumalan ja ihmisten kanssa, ja olet voittanut.

• 12____13

"tapan jumalan "

Nauruun vai?

Miten ja miksi, kun et edes tunne Jumalaa?

" Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
      1 Joh. 4:8

• 14_15

Jumala ja hänen rakkautensa ovat yhtä kadoksissa. Niitä ei ole.

"Näytä minulle uskovainen, joka on lähimmäisrakas, niin minä näytän sinulle näkymättömän miehen." 6 Moos. 25:7

• 8r1b

Ei jumalaa voi tappaa, eikä jumalan kanssa voi kilpailla, koska jumalaa ei ole olemassa.

• helppo.nakki

Juuri siksi Jumala onkin niin helppo tappaa. Siitä ei saa edes rangaistusta.

• jumalaaeivoitappaa

Jumala on olemassa, mutta ei ateistien eikä kiihkouskovaisten tavoitettavissa.

• jumalaonvitsi
        jumalaaeivoitappaa kirjoitti:

Jumala on olemassa, mutta ei ateistien eikä kiihkouskovaisten tavoitettavissa.

Missä se on kerro ihmeessä.

• Kirjakääröt

Job.7:8 Biblia (1776). Ja ei yksikään silmä, joka minut näkee, pidä minua enempi näkemän. Sinun silmäs katsokoon minua, sitte minä hukun. Jos joku, löytää tämän hukkuneen Jumalan, sen voi palauttaa taivaan pallille.

• uskomaton.uuno

"Jos joku, löytää tämän hukkuneen Jumalan..."
        Kun koet tarvetta lyödä uskista Biblialla päähän, tee se oikein!

Kaipa sentään käsitit jakeen minän olevan ihminen (Job), jonka vaelluksen raskautta Jobin kirja käsittelee. Tarinan asetelmahan oli: Jumala halusi osoittaa Saatanalle Jobin pysyvän uskollisena kaikista asetetuista koettelemuksista huolimatta.

Jobin kirja on huono työkalu uskon horjuttamiseen, kyseessähän on varsin viihdyttävä tarina äärimmäisestä kärsivällisyydestä.
        Päähänlyöntityökaluksi kävisi esimerkiksi Psalmi 82. Sen perusteella voi esittää hankalia kysymyksiä...

Ateistina olen valmis tarttumaan tarvittaessa Raamatun epäloogisuuksiin ja luonnon lakien vastaisuuksiin. Tokihan Jobin kirjassakin niitä on, vaikkei oikein siinä muodossa, että niiden käyttö lyömäaseena olisi kovinkaan tehokasta.

• Justjoo1

Onneksi ei :D

• jumalaonmielikuvitusta

Olematon voi voittaa ainoastaan uskovaisen päiväunissa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2139
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1489
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1454
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      69
      1324
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe