Moi. Eli mulla tollaset vaaleat 0.5cm? Haituvat alapäässä. Alkaa jo vähän tuollaista kieroutta noihin tulla. Ois kiva jos joku osaisi sanoa että kauanko tuossa kestää että kehittyy oikeiksi karvoiksi.ps. olen 12v. Asiallisia vastauksia kiitos.
Karvat????
6
380
Vastaukset
???
- Interstate-66
Voi olla että ovat jo pitempiä ja miehekkäämpiä kesällä! :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Tanner_scale Voit tosta kattoa esimerkkiä, TOSIN toi tannerin scaala on vain suuntaa-antava. Varmaan kulli ja pallit on juur alkamassa myös kasvaa isommiksi. Eipä hätää oot hyvissä ajoin kasvamassa :) Interstate-66 kirjoitti:
Voi olla että ovat jo pitempiä ja miehekkäämpiä kesällä! :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Tanner_scale Voit tosta kattoa esimerkkiä, TOSIN toi tannerin scaala on vain suuntaa-antava. Varmaan kulli ja pallit on juur alkamassa myös kasvaa isommiksi. Eipä hätää oot hyvissä ajoin kasvamassa :)Kiitos tosi asialline vastaus💪 arvostan
Murrosiän muutokset tulee aina jokaiselle yksilöllisesti joten mitään tarkempas ennustetta on vaikea sanoa. Murrosikä on kuitenkin alkanut sulla ja varmasti etenee kohtuullisen hyvää vauhtia.
- Fkfkfkfkkkkl
ei kannata tollasist huolehtia kasvaa kun kasvaa
- Runkkaripro123
Kannattaa syödä posliinia ja hamstereita ehkä, joka myös kanoja ja pikkuisen kanootteja se auttaa paljon. Jos ei auta suosittelen ottamaan yhteyttä posliinipappaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774