Mikä perkele se pitkätukkanen mies on? Aina hiippailee jostain selän taakse ja alkaa kyseleen "Hei anteeksi hei tota oisko sulla muutamaa euroo avustaa?" tai sitten vaihtoehtoisesti röökiä. Useasti jonkun kaupan nurkilla norkoilemassa.. ajais tukkasa ja menis töihi ni ei tarttis hiippailla tollalailla.
Viheliäinen kerjääjä
Ainasaakärsiäjahävetä
2
340
Vastaukset
- Pitkätukkakerjäläinen
Oon nähnyt muutaman kerran, kun joku sille kolikoitansa antaa. Joskus nähnyt, kun se pelaa pelikonetta kaupassa. Kaljatölkkejä läpinäkyvässä pussissa lattialla, kun pistää viimesiä rahojansa koneeseen.
- Pelimieskerjääjä
Tekis niinkun se yks ulkolinen vanhempi mies. Seisoo kädet selän takana Prismalla katselemassa, kun muut pelaa. Tulee halvemmaks vaan katsella muiden pelaamista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717