Nyt apua tänään aamulla ku heräsin nii miu ääni oli sellane matalempi mitä muute sit koulus oli sama koko aja välilku nostan ääntä nii se menee sillaseks normiks ja palaa matalaa enkä oo kipeekää oon yrittäny jos ois limaa kurkus mut ei oo ja täytän huh 30 13v nii onks tää äänenmurros ja siis miu veljelki oli sillei et yks päivä sevaa oli sillei ja eikä sil kestänyt kauhee pitkää mut isoveljel aika paljo myöhemmi vissii 15v ja tälleen ja oon juono kuumii juomii eikä oo lähteny nii onkos tää äänenMurros?
ÄänenMurros?
2
215
Vastaukset
Ihan normaalia äänenmurrokseen kuuluvaa eli ääniala voi vaidella kimeästä möreäksi nopeastikin ja taas palaa takaisin kimeäksi. Tuo ehkä ärsyttävin vaihe menee ohi muutamassa kuukaudessa ja ääni alkaa tasoittua sinne möreämpään eli miehekkäämpään suuntaan. Eli ei siis syytä huoleen
- kaskuskas
Juu se onniin että itellä tuntu toi sama jossai vuos sitte et päivän sisälläki madaltu ääni ja sit meni "normaaliin" kimeään ääneen mut sit se vakiintu se matalampi ääni (hitaasti kylläkin). Ääni on nyt jo aika matala mutta silti tuloo niitä "crackeja" eli että puheääni yms on matalaa mut sit parin sekunnin ajaks kiekasee :D Se on kyl vituttavaa mut eiköhä tää ohi mee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774