Oon 16v ja vaan 159 cm pitkä poika. Ei oo tullu äänenmurrosta. Mun piines on lyhyempi ku muil ja esim uimahallis suihkussa nolottaa hirveesti. Mistä johtuu tämä kaikki?
Oon 16v millimuna. Sairaan lyhyt. Ei äänenmurrost.
4
491
Vastaukset
- Keke_vuorila
Viina miehen tiellä pitää. Ja jos oot ruotsista päin ni älä ihmettele. Ne on ne ruottalaiset kaikki tuommosia.
- PaneMuaSitKunnolla
Moi, olen sua 3vuotta nuorempi. No, hqluuks panna mua?
- MikaelKosola
Oisko ruotsalaiset geenit.... Haha
- asopfihpåälrdg
Itehhä oon siis 13v poika ja tänä vuonna täytän 14 ja oon saman pitunen ku sä. Jos sul ei oo mittää karvotusta yms ni ei oo ees murrosikä viel alakanu varmaa. Äänenmurros tuli itsellä kullikarvojen kasvamisen, ja nopean pituuskasvun jälkeen. Siitä se ääni sitte pikkuhiljaa madaltuu. Jos oikeest häirittee paljoki ni voit mennä vaik terkkarille sanoo ja se ohjaa johonki mist saat murrosiän alottavia lääkkäeitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774