Ase lakeja on tiukennettava koulu ampumisten ynnä muitten syitten vuoksi pois asseet ihimisiltä.
Metsän elläimienki pittäis saada rauha.
Niitä ei saa ampua niillä on tärkeä tehtävä ekosysteemissä.
Ihimisen pittäis oppia vihdoin syömään sitä ruokaa joihin meidän hampaatkin on tarkotetut. Siispä kasvis ruokaa.
On nyhtö kauraa ja härkistä. On soija kastikkeita ja kaikkea lihan korvikkeitakin.
Asseita emme siis tarvi. Eikä niitä saisi oikijastaan ees olla koska viijes käsky kieltää ehottomasti tappamisen. Kasviksillakin voi olla tietosuus mutta pienempi paha vääntää kukalta nirri pois kun tussauttaa lintu taivaalta alas tai kellistää hirvi.
Siispä kyväärit ja haulikot pois pistooleista ja revolveereista nyt puhumattakaan.
PYSSYTÖN TULEVAISUUS!
Kyväärit ja haulikot pois
11
124
Vastaukset
- ryhdytään.toimiin
Aloitetaan pyssyjen poisto poliisista ja armeijasta, jossa niitä on eniten. Muu porukka voi keskittyä opiskelemaan yhdyssanojen kirjoittamista, eikö vain?
- rgndhtn
reps ;)
- Tuumiskeliija
Jotku ovat lähteneet kyväärillä tuonelaan......
- neljävitone
Päin vastoin. Aseet joka miehelle,ja naiselle. Alkaa liikaa olemaan noita pakoloisia.
- Kuusnelone
Mitä haittaa niistä on? Eipä he ole tuolla kaduilla vaaraksi olleet. Kaikilta kyväärit pois, oli minkänäköinen, värinen tai olointen tahansa. Kyvääreitä ei tähän maailmaan tarvita!
- JohanNähtiin
Kuusnelone kirjoitti:
Mitä haittaa niistä on? Eipä he ole tuolla kaduilla vaaraksi olleet. Kaikilta kyväärit pois, oli minkänäköinen, värinen tai olointen tahansa. Kyvääreitä ei tähän maailmaan tarvita!
Odotapas vaan sitä, että käyvät jossain radikalisointikäsittelyssä. Sitten riittää rojukauppa Ikean valkoinen keittiöveitsi, joka toimii muuallakin kuin Turussa.
JohanNähtiin kirjoitti:
Odotapas vaan sitä, että käyvät jossain radikalisointikäsittelyssä. Sitten riittää rojukauppa Ikean valkoinen keittiöveitsi, joka toimii muuallakin kuin Turussa.
Porukka ei varmaan seuroissakaan lotvauta korvaansa nyt menossa olevan oikeuskäsittelyn esiin tuomille asioille? Onko puhujilla ollut munaa ottaa asia esille?
- pauke.pois
Entäs tykit, miinat ja muut pommit?
- puhuvasaapas
alotettaan siitä että otetaan vekkaanilta tietokone pois.
- Niemisenenkeltäti
Miks vekkaani ei saisi käyttää tietokonetta. Hänhän jättää metsän elläimet rauhaan ja keskittyy syömään korkean värähtelyn ravintoa, eli kasvisruokaa. Kaikki liharuoka on matalavärähteistä ruokaa ja sitä paitsi niiden edestä pitää uhrata elläimen henki!
- lisää.ylikellotuksella
Niemisenenkeltäti kirjoitti:
Miks vekkaani ei saisi käyttää tietokonetta. Hänhän jättää metsän elläimet rauhaan ja keskittyy syömään korkean värähtelyn ravintoa, eli kasvisruokaa. Kaikki liharuoka on matalavärähteistä ruokaa ja sitä paitsi niiden edestä pitää uhrata elläimen henki!
Niinpä, tietokoneessa on megahertsien vibat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796