paljonko sinun autolla on ajettu?
Autollani olen ajanut 580000km
25
379
Vastaukset
- aina.i.ankeinennnnn
mun autolla on ajettu 430 000
n kolkyttuhatta oli ajettu kun ostin sen
ja toisella medän autolla on ajettu kans yli neljäsataatuhatta.- EnOleEmneKuullu
Minkä merkkisillä autoilla noin paljon ajellaan?
Onpa kiinnostavaa. EnOleEmneKuullu kirjoitti:
Minkä merkkisillä autoilla noin paljon ajellaan?
Onpa kiinnostavaa.volkkareilla toinen on golf ja toinen polo
ja golffilla varmaan ajetaan vielä 90 000 vasta vaihdatettiin nokkahihna.
- vfihimsf
158000 km.
- kolmevuotias.auto
Alle 20 000 km.
- EiEnääTyöajoa
10 vuodessa 98000 kilometriä.
- MistäSyystäAjelet
Missä ajassa? Kuinka paljon yhdessä vuodessa?
Miksi ajat? - Wernerix
423000 kilometriä vm. 2001 volvolla,kuinka sähkö tai hybridi auton hiilijalanjälki on ympäristö ystävellisempää? Kenen hyödyttävää nyky politiikka on vai onko joku poliitikko muka oikeasti huolissaan jostain muusta kuin omasta toimeentulosta?
- kävelenvaan
Noin 157 000 km. Hiljaa kilometrejä nykyisin karttuu kun ei työmatkoihin autoa enää tarvitse.
Toiseen (vanhempaan) autoon on kertynyt vähän yli 200 000 km mutta niitä kartuttaakin jo nuorempi sukupolvi. - pitkätyömatka
n. 55 000km, ajan n. 45 000km/v
Alle 40000, ei se uusi enää ole mutta vähän ajettu. Jostain se eilen soimasi minua, onneksi kaverilla on vian tunnistin ja selvisi että ei mitään vakavaa. Autotkin on nykyisin melkein tietokoneita.
- maatkamies
Alatko jo olla perillä?
- flegmaatti
Alle 4000km. Poikkeuksellisen paljon elokuun loppupuolen jälkeen. Tavallisesti vuodessa alle 5000km.
Kymppitonni vuodessa eli siis 50000
- Auto.on.käyttöön
Miksi sitä mittaria pitäisi tuijottaa? Siitä näkee käynnistyksessä montako kilometriä huoltoon. Jos kosla alkaa nikottelemaan, vaihtoon.
Rekisteriotteesta näkee, milloin pitää katsastaa.
Yleensähän auto on käyttöä tai jotakin muuta tarvetta varten, ei miss ihailluin auto kisoihin.
Lumo mittareihin on jotenkin outoa. - flegmaatti
Arvostan kaltaisesi henkilön viitseliäisyyttä ja taitoa pitää hengissä menopeli noinkin pitkään!
Se on myös merkki itsenäisyydestä. Ei ole tarvetta materiaalisin keinoin todistella ympäristölle mitään!
Tämä todellakin vilpittömässä mielessä koska tunnen tiettyä hengenheimolaisuutta.
Kun tämä elokuinen hankintani jätrtään laskuista pois niin 53:n vuoden aikana minulla on ollut kaksi käytettynä hankittua ja kaksi tehdasuutta värkkiä. Kaikki halvahkoja, keskiluokkaisia bensavehkeitä. - sellaistavaan
82000 on kertynyt,jotain 25000 vuodessa
- ErikoinenJuttuON
Oletpa ehtinyt jo kauan aikaa ajaa. Oliko silloin autoja jo?EnTiennytkään
- sellaistavaan
ErikoinenJuttuON kirjoitti:
Oletpa ehtinyt jo kauan aikaa ajaa. Oliko silloin autoja jo?EnTiennytkään
Kysymys oli,että paljonko
- HopsanVaanSiis
sellaistavaan kirjoitti:
Kysymys oli,että paljonko
25 tuhannessa vuodessako?
- autokstse
Mallia 2017 10000km vaihdan ensiviikolla.
- Tata_Tamo
Nykyisellä käytössä olevalla on mittarissa 63 000km
Mutta jos noilla hinnoilla sais ostaa menopelin. niin oitis hakisin uudenn Nanon ;-)
https://autos.maxabout.com/cars/tata
Haavex silti jää tässä systeemissä Nanot tai Tata TAMO RaceMo Urheiluauto! - Huonoselkäinen
Ostan auton jossa on hyvä kulj. istuin:
* Saab 900
* Passat
*Volvo V40, on nyt.
Ajettu 100000, maalipinta käsitelty mustan helmiäisvärin takia. Pieni auto mutta kuljettajan istuin melkein Saabin luokkaa. Tuolla vanhemmalla on yli puolmiljoonaa kilometriä.
- XC70D5
Yhdelläkään autolla en ole ajanut läheskään 200 000, mutta tällä nykyisellä ehkä sen teen. On näet niin hyvä auto, ettei se vaihtamalla parane. Mittarissa on kohta 130 000, ja kaikki sadan tuhannen korjaukset on jo tehty. Nykyset koneethan kyllä kestävät, toisin kuin 1970-luvun autoissa, kun kone oli kypsä ennen 100 000 km. Toki siihen vaikutti myös sen aikaiset öljyt, pölyset soratiet ja silloinen raskas kaasujalka, mutta ovathan moottorit kovasti kehittyneet - 40 -50 vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816