Mietin et voiks mitenkään vaihtaa koulua eri paikka kunnalle 7lk jälkee sillä et asun tääl mis ny ja sit Käyn kouluu eri paikka kunnassa ja sinne on noin 40km väli matka nii miten pystyn vaihtaa ja mitä sanon syiks ja millä kulen sinne mut hluisin vaihtaa sinne ku Oon enne asunu siel ja siel on kaikki mun kaverit ja mun paras kaveri ja ku tos koulua ei Oo ku sellaiset 5kaverii ja yks tosi ärsyttävä ihminen jää ehk luokal tös koulua ja sitten se tulee samalle luokal mil ny Oon ja muutenkin meijä luokan ohjaaja on ärsyttävä nii Kertokaa mitä teen et voin vaihtaa ja keksikää mulle lisää jotain syitä?!!! Oliks nopee?!!!!😶
Voiko koulua vaihtaa läheiselle paikka kunnalle
Jokuuh14
1
205
Vastaukset
- Jokuuh14
Ja sit viel se et miten hakee sinne kouluu ja miten saan vanhemmat suostuu????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722