Täällä on todella huvittavaa pelle porukkaa jotka yrittävät saada riitaa aikaan Ruotsissa tehystä leikkauksesta.
HuvittavatPellet
Huvittaa
4
215
Vastaukset
- Vaipukoon_unohdukseen
Noh mutta, ollaanko me vallan unohdettu sinut ja tuo mahtava operaatio. Asiasta ei ole keskusteltu enää moneen kuukauteen joten sinun pitää itse yrittää käynnistää väittelyä uudelleen. Eiköhän ole parasta unohtaa jo koko juttu.
- Ihmisoikeusrikosko
Siis sinä itse koetat siitä riidellä. Aloita nyt tappelu ensin itsesi kanssa ja kerro sitten kumpi voitti. Reija vai Reijo?
- LinnaTuomio
Keskustellaan pois. Aloitetaan vaikka siitä montako vuotta töölön lääkärit saivat linnaa? Kerrotko meille jos vastauksen tiedät?
- MihinMeni
No mikä nyt on? MIksi ei Repa ole täällä mukana keskustelussa jonka itse avaa?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745