Jos saisit valita kenet tahansa julkisuuden henkilön treffeille, kenet valitsisit ja miksi?
Kysymys palstalaisille
91
1525
Vastaukset
Kyllä se olis se Alan Walker, jonka treffaisin. Ihan vaan siksi, että kiinnostaisi tietää onko se niin herttainen ihminen, kun mielikuvittelen. :)
Ei mitkään intiimitreffit siis, pikemminkin ns. fanitreffit. Eipä nyt muita tuu mieleen, joihin kiinnostaisi niin tutustua oikeestaan ees vähän. Jaa no marko Saarestokin olis kiva nähdä, sen kanssa voisi koittaa jutella fiksuja. :D- Nicidonna
Jaanalla voisi olla mahixia, jos Alan Walker haluaa neitzyeen
Nicidonna kirjoitti:
Jaanalla voisi olla mahixia, jos Alan Walker haluaa neitzyeen
Höhöö, poikahan vois olla ikänsä puolesta mun lapseni! Olen puhtaasti kiinnostunut persoonasta maskin takana, millainen mielikuva tulisi jos tapaisi irl.
Tuntuu niin feikkaamattomalle ja siksi herättää mielenkiintoa. Mä tunnen mielenkiintoa ihmisiä kohtaan, joilla on positiivinen asenne elämään ja se ei näytä edes teeskennellyltä.
Jos oisin teinityttö tilanne olisi luultavasti sellainen, että fanittaisin kuvia seinilläni ja haaveilisin vastaavasta persoonasta, kotimaisesta. 🤣
Mulla ei ole enää nykyään mitään hinkua aloittaa elämää alusta, ei ees miesten suhteen. Niin monta alkua ja loppua jo nähty, että mielummin pidän vaan huolta olemassa olevasta ja jätän haihattelut niille, joilla tarvetta on.- Wikidonna
Tätäkös poika frouwa tarkoittaakin
Ihmettenpä mitä sen ajukopassa pyöriikään?
All falls down(syndromaan?)
Noah syrap--=Nooan kiljua....ryystikö Nooa kiljua arkissansa
Vaiko olexsää joku lahkolaiskännyttjä, ett mun tarttis Raamattu lukee?
https://www.youtube.com/watch?v=aVtO8uQrPXc
https://fi.wikipedia.org/wiki/Alan_Walker Wikidonna kirjoitti:
Tätäkös poika frouwa tarkoittaakin
Ihmettenpä mitä sen ajukopassa pyöriikään?
All falls down(syndromaan?)
Noah syrap--=Nooan kiljua....ryystikö Nooa kiljua arkissansa
Vaiko olexsää joku lahkolaiskännyttjä, ett mun tarttis Raamattu lukee?
https://www.youtube.com/watch?v=aVtO8uQrPXc
https://fi.wikipedia.org/wiki/Alan_WalkerJuu tuota poikaa, kyllä tarkoitan.
Ajukoppa lienee keskittynyt EDM:n ja sen ympärillä pyörivään uraan ja elämään. Aikansa kutakin..tuskin se tuota ikuisesti jaksaa tehdä tai ainakaan itse hyppiä keikoilla. Ehkä siirtyy taustajoukkoihin ja vaikuttaa siellä joku päivä. Luotsaa muita kenties?- NikitönDali
Nicitönnä kirjoitti:
Juu tuota poikaa, kyllä tarkoitan.
Ajukoppa lienee keskittynyt EDM:n ja sen ympärillä pyörivään uraan ja elämään. Aikansa kutakin..tuskin se tuota ikuisesti jaksaa tehdä tai ainakaan itse hyppiä keikoilla. Ehkä siirtyy taustajoukkoihin ja vaikuttaa siellä joku päivä. Luotsaa muita kenties?Nyt sull kävi tuuri ....pääset minuakin tapaamaan samalla kertaa<3 pusi pusi
järkkän puhemiehenä treffit ja tulen esiliinaxi
tuon Alanin jutut muistuttaa Salvador Dalin surealismia ja olen Dalifani
myös mahdoilllsesti sukuakin mulle, ku dali Figeuerassa ja mu suvun kantaisä
Zaragossaassa noin AD1500
Dalin sanoo niink minäkin:"Ainoa ero hullun ja minun välillä on se
että minä en ole hullu"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Salvador_Dalí NikitönDali kirjoitti:
Nyt sull kävi tuuri ....pääset minuakin tapaamaan samalla kertaa<3 pusi pusi
järkkän puhemiehenä treffit ja tulen esiliinaxi
tuon Alanin jutut muistuttaa Salvador Dalin surealismia ja olen Dalifani
myös mahdoilllsesti sukuakin mulle, ku dali Figeuerassa ja mu suvun kantaisä
Zaragossaassa noin AD1500
Dalin sanoo niink minäkin:"Ainoa ero hullun ja minun välillä on se
että minä en ole hullu"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Salvador_DalíEmminä tarvi esiliinoja osaan toimittaa esiliina virkaa sujuvasti itsekin itselleni. :D
Mulla on nääs järki, mulla on tunteet ja mulla on hienotunteisuutta. ;)- Salvadorvapahtaja
Nicitönnä kirjoitti:
Emminä tarvi esiliinoja osaan toimittaa esiliina virkaa sujuvasti itsekin itselleni. :D
Mulla on nääs järki, mulla on tunteet ja mulla on hienotunteisuutta. ;)Juu ja myös surrealistinen maailmankuva
Piirteletkö omituisia kuviakin kummastuttamaan ihmisiä?
Dalikin toteaa, että pelkäisi ihmistä, joka ymmärtäisi hänen taidetta Salvadorvapahtaja kirjoitti:
Juu ja myös surrealistinen maailmankuva
Piirteletkö omituisia kuviakin kummastuttamaan ihmisiä?
Dalikin toteaa, että pelkäisi ihmistä, joka ymmärtäisi hänen taidettaSuurrealistinen? No onneksi ei sentään epärealistinen. :D
On mulle joskus joku heppu sanonut, niinkin että elät ihan omassa kuplassasi ei maailma ole oikeesti tommonen. Kun puhuttiin rakkaudesta ja hellyydenosoituksista. Ei siis toisiamme kohtaan, vaan seurassa seurustelua. Sattui puheenaiheeksi tuommonen.
Hän näki asiat teräksisen harmaana ja minä taas hattaran punaisena. :)
Toiset meistä näkee steriilisti ja kliinisesti ja toiset värittää kaikkeen jotakin nättiä. Heh, mä taidan kuulua tohon porukkaan joka etsii ja haluaa löytää melkein kaikesta jotakin nättiä. Koska mun elämässä on ollut niin paljon rumaa, niin haluan kaivaa asioista nättejä puolia. Ja se onnistuu jo automaationa. ;)
Kuka helvetti sitä jaksaa elää, jos aina näkee vaan synkkyyksiä ja rumaa joka puolella.... :(- digidonna
Nicitönnä kirjoitti:
Suurrealistinen? No onneksi ei sentään epärealistinen. :D
On mulle joskus joku heppu sanonut, niinkin että elät ihan omassa kuplassasi ei maailma ole oikeesti tommonen. Kun puhuttiin rakkaudesta ja hellyydenosoituksista. Ei siis toisiamme kohtaan, vaan seurassa seurustelua. Sattui puheenaiheeksi tuommonen.
Hän näki asiat teräksisen harmaana ja minä taas hattaran punaisena. :)
Toiset meistä näkee steriilisti ja kliinisesti ja toiset värittää kaikkeen jotakin nättiä. Heh, mä taidan kuulua tohon porukkaan joka etsii ja haluaa löytää melkein kaikesta jotakin nättiä. Koska mun elämässä on ollut niin paljon rumaa, niin haluan kaivaa asioista nättejä puolia. Ja se onnistuu jo automaationa. ;)
Kuka helvetti sitä jaksaa elää, jos aina näkee vaan synkkyyksiä ja rumaa joka puolella.... :(Jaana onki fix, ku on positiivinen---HIVtesteissäkin;
finskeillä on tapana ajatella kaikistasta asioista vainn huonot puolet
esm ku jostain ihmisestä puhuttaan takanapäin
kaikki viat setvitään tarkkaan ja liiioitelen
usein sellaisessa tilanteessa huomautan, ettexte mitään hyvää tiedä juorun kohteesta
Ihmisen ei pitäsi ollenkaan katsoa uutisia
ku uutisis on eniten kiinnostavaa pahat asiat
väkivalta, katastrofit, sodat-esm meetoosta:D
näkemyxeni Jaanasta :D
https://www.youtube.com/watch?v=CUsdVqGLeWw digidonna kirjoitti:
Jaana onki fix, ku on positiivinen---HIVtesteissäkin;
finskeillä on tapana ajatella kaikistasta asioista vainn huonot puolet
esm ku jostain ihmisestä puhuttaan takanapäin
kaikki viat setvitään tarkkaan ja liiioitelen
usein sellaisessa tilanteessa huomautan, ettexte mitään hyvää tiedä juorun kohteesta
Ihmisen ei pitäsi ollenkaan katsoa uutisia
ku uutisis on eniten kiinnostavaa pahat asiat
väkivalta, katastrofit, sodat-esm meetoosta:D
näkemyxeni Jaanasta :D
https://www.youtube.com/watch?v=CUsdVqGLeWwEi onneks hivipositiivinen. Vetäs vaisuksi, että kuin silleen olis päässy käymään. :(
Niin se taitaa olla, että meidän maassa ihmisille pahan puhuminen ja juoruaminen on enemmän ominaista, kun puhua kernaasti toisista hyviä asioita eteenpäin. Se on kyllä tosi kurja homma, itestä ainakin tuntuu, että olisi mukavempaa jäähä ihmisten mieleen hyvien asioiden puhumisesta, kun pahan juoruamisesta. Mä kartankin juoruseuroja ja ihmisiä missä tommonen muiden asioista juorumainen on leipälajina. Tylysti on jäänyt kavereitakin kelkasta, jotka soitteli vaan juorutakseen muiden asioista mulle ja minusta tietysti muille sitten vastaavasti.
Niistä jää vaan henkisesti hirveen huono olo ja semmosta negatiivista energiaa, menee voimat kun aina jauhetaan jotakin negatiivistä. Tai haukutaan ja arvostellaan muita. Muista ihmisistä vois olla kokonaan puhumattakin, jos ei niistä mitään hyvää sanottavaa ole. Työpaikoillakin pahin ilmapiirin saatuttaja on se juoruaminen ja pahan kylväminen. Valittaminen kaiken aikaa kaikesta. Toi ei osaa sitä, eikä tee tätä ja jaapa jaapati jaapati...länkyn länkyn...:(
Ihmisistä on helpompaa pysyä loitolla, kun velloa tommosessa ilmapiirissä. Nyt itekin puhun pahaa heistä tässä kiertoteitse, mutta se vaan oikeesti syö ihmistä semmonen porukka.
Mä en kyllä katokaan enää paljon uutisia. Välillä pitää lukea lehdestä edes, mutta valikoiden toisinaan. Välillä on ihan mukavaa vetäytyäkin omaan kuplaansa, eristäytyä koko maailmasta hetkesi edes ajatuksissaan.
Aaa, aika kiva näkemys. :D
- vaikkasapamatuo
Varattujahan nuo naiset taitavat enimmäkseen olla mikä tietysti vähentää treffailuintoa melkoisesti. Jos unohtaa sen niin Puoli seitsemän ohjelmasta tutuksi tullut Minttu Heimovirta olisi valintani. Tietysti pitäisi olla fiksu ja rangaista jotain epämiellyttävää naista tavallisen miehen seuralla mutta nyt en jaksa parantaa maailmaa vaan kuuntelen sydämeni ääntä.
En menisi mistään hinnasta treffeille julkkiksen kanssa.
misspönttöuuni kirjoitti:
Mä en osaa olla muualla kuin sun nenäis alla.
Näköjään...
sori.
(naurua)Ei se mitään, aina yhtä kiva nähdä.
Eilen jäi palstailut vähiin kun simahdin kesken illan. Vissiin ne edellisyön palstailut väsytti kun yöunet jäi 3,5 tuntiin.
Vai peltsi kiinnostaa...onhan mussa vähän samaa.A.Palstamäki kirjoitti:
Ei se mitään, aina yhtä kiva nähdä.
Eilen jäi palstailut vähiin kun simahdin kesken illan. Vissiin ne edellisyön palstailut väsytti kun yöunet jäi 3,5 tuntiin.
Vai peltsi kiinnostaa...onhan mussa vähän samaa.Ihanko totta?
Miten sinä olet Peltsin näköinen? Siis että mistä kohtaa?
Tai ööhm..(naurua),
niin kuin noin kasvoista?
Samanlainen ääni?misspönttöuuni kirjoitti:
Ihanko totta?
Miten sinä olet Peltsin näköinen? Siis että mistä kohtaa?
Tai ööhm..(naurua),
niin kuin noin kasvoista?
Samanlainen ääni?Jossain määrin samaa ihmistyyppiä, sellainen jalat maassa tyyppi. Äijä.
Ulkonäöllisesti ehkä ei niinkään.A.Palstamäki kirjoitti:
Jossain määrin samaa ihmistyyppiä, sellainen jalat maassa tyyppi. Äijä.
Ulkonäöllisesti ehkä ei niinkään.Aahm...
mielenkiintoista.
Peltsi kun on aika jees. Se on äijä, tasaisen varma äijä :)
Joo, mies ei saa turhia hötkyillä eikä hyppiä seinille. Jos suhteessa joku panikoi, se on nainen.
Tästä voisimmekin jatkaa sinun ikääsi luontevasti ja hiusten väriin?
(katsoin illalla Napakymppiä, tiedusteleva ote voi johtua siitä, pahoittelut).misspönttöuuni kirjoitti:
Aahm...
mielenkiintoista.
Joo, mies ei saa turhia hötkyillä eikä hyppiä seinille. Jos suhteessa joku panikoi, se on nainen.
(katsoin illalla Napakymppiä, tiedusteleva ote voi johtua siitä, pahoittelut).Sanoinko just ääneen "Napakymppiä".
Saako sen peruttua? Ei?
(nolottaa)misspönttöuuni kirjoitti:
Aahm...
mielenkiintoista.
(katsoin illalla Napakymppiä, tiedusteleva ote voi johtua siitä, pahoittelut).Ikäloppuhan minä olen, 48 vee, mutta hyvin säilynyt.
Hiukset ruskeat, samoin silmät.misspönttöuuni kirjoitti:
Sanoinko just ääneen "Napakymppiä".
Saako sen peruttua? Ei?
(nolottaa)Sä voit perua tuon, ei se ole ongelma.
A.Palstamäki kirjoitti:
Ikäloppuhan minä olen, 48 vee, mutta hyvin säilynyt.
Hiukset ruskeat, samoin silmät.Herrajestas, nuorihan sinä olet! :O
Luulin, että tyyliin 6-kymppinen kun sanoit, että palstahistoriassa sinua "sedittelivät" iän puolesta...
Herrajestas...kymmenen vuotta vain minua vanhempi....
Mitäh? Ettäkö kä köh! ruskeat silmätkin...
(pienessä päässä surisee liikaa hyvää informaatiota)
Mistä näppäimistössä löytyy äkkiä silmänisku-merkki kehveli.....(etsii hädissään)
(naurua)A.Palstamäki kirjoitti:
Ikäloppuhan minä olen, 48 vee, mutta hyvin säilynyt.
Hiukset ruskeat, samoin silmät.Hitto.
Nyt sen näki muutkin naiset.misspönttöuuni kirjoitti:
Herrajestas, nuorihan sinä olet! :O
Luulin, että tyyliin 6-kymppinen kun sanoit, että palstahistoriassa sinua "sedittelivät" iän puolesta...
Herrajestas...kymmenen vuotta vain minua vanhempi....
Mitäh? Ettäkö kä köh! ruskeat silmätkin...
(pienessä päässä surisee liikaa hyvää informaatiota)
Mistä näppäimistössä löytyy äkkiä silmänisku-merkki kehveli.....(etsii hädissään)
(naurua)Sun kannaltasi tilanne on hivenen ongelmallinen, sillä naiset edelleen yrittävät iskeä minua liikkuessani yöelämässä.
Nyt olen tosin pitänyt breikkiä yöelämästä puoli vuotta, enkä ole ajatellut lähiaikoina mennä radalle.A.Palstamäki kirjoitti:
Sun kannaltasi tilanne on hivenen ongelmallinen, sillä naiset edelleen yrittävät iskeä minua liikkuessani yöelämässä.
Nyt olen tosin pitänyt breikkiä yöelämästä puoli vuotta, enkä ole ajatellut lähiaikoina mennä radalle.Mitä tällekin nyt voidaan sitten tehdä.
Ei tuu mittään! (polkee tasajalkaa)
Naukuva kissalauma miehellä perässä...
Tietysti...
(murinaa torkkuviltin alla...)misspönttöuuni kirjoitti:
Mitä tällekin nyt voidaan sitten tehdä.
Ei tuu mittään! (polkee tasajalkaa)
Naukuva kissalauma miehellä perässä...
Tietysti...
(murinaa torkkuviltin alla...)Ei ole sentään mitään naukuvaa kissalaumaa perässä, ei edessä, eikä edes sivulla.
Jos jatkossa tapailen naisia, niin vain yhtä kerrallaan.A.Palstamäki kirjoitti:
Ei ole sentään mitään naukuvaa kissalaumaa perässä, ei edessä, eikä edes sivulla.
Jos jatkossa tapailen naisia, niin vain yhtä kerrallaan.Mutta muista se, että muut ei osaa tapella siun kanssais niinku mie.
Ei pojat lähellekään! Siitä ei jäänyt tulta puuttumaan, mutta heh,
ei kyllä sopimisestakaan...
(naurua):'D
Tuhannen tulimmaista ja leimaus.
No niin...:'D
hengitä..hengitä, hengitä...misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta muista se, että muut ei osaa tapella siun kanssais niinku mie.
Ei pojat lähellekään! Siitä ei jäänyt tulta puuttumaan, mutta heh,
ei kyllä sopimisestakaan...
(naurua):'D
Tuhannen tulimmaista ja leimaus.
No niin...:'D
hengitä..hengitä, hengitä...Ainakin kirjoittaa sinä osaat. Olet hauska pakkaus ja kieltämättä herätät ajatuksia.
Tää on silti trollipalsta, ja minä olen palstatrollaajien ykköskohde. Tosiasiassa minä en voisi varmistaa täällä kohtaamieni naisten sukupuolta muuta kuin tapaamalla ja katsomalla hameen alle.A.Palstamäki kirjoitti:
Ei ole sentään mitään naukuvaa kissalaumaa perässä, ei edessä, eikä edes sivulla.
Jos jatkossa tapailen naisia, niin vain yhtä kerrallaan."Jos jatkossa tapailen naisia, niin vain yhtä kerrallaan."
Miten minä saan tehdä?
Montako miestä pit...saa olla?
Vaikea kysymys, ja tosi vaikea asetella.. mitenhän tämä naisten kohdalla menee?
Tämän keväthässäkän jälkeen ja tunteiden tasaannuttua toukokuussa,
luulen, että yksi mies..mjhhmmm, kyllä, vain yksi mies.
Se riittäköön.
Ja siitä ollaankin sitten hyvin tarkkoja. Minähän en miestäni muille jaa!
:'DA.Palstamäki kirjoitti:
Ainakin kirjoittaa sinä osaat. Olet hauska pakkaus ja kieltämättä herätät ajatuksia.
Tää on silti trollipalsta, ja minä olen palstatrollaajien ykköskohde. Tosiasiassa minä en voisi varmistaa täällä kohtaamieni naisten sukupuolta muuta kuin tapaamalla ja katsomalla hameen alle.Minä en ole sellainen noitatrolliakka.
Mun on tosi vaikea pyytää tähän suosittelijaa kun, noh, hän haluaa pysyä anonyyminä. (ja ehkä on parempi olla häneltä kysymättä, koska mistä tietää, että suosittelisiko loppupeleissä vai käskisikö juosta he**etin lujaa karkuun heh :'D ).
Viimeinen käytännön kaneetti sai minut vetämään iltakaakaopulverit henkeen.
"Hameen alle"? Ananias nythän sinä!
Mitä muuta ajatusta herää kuin hameenalus? Hah, no ei tarvii vastata. Tuon lauseen perusteella ainakin itse voin olla varma, että miehelle kirjoitan :'Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Minä en ole sellainen noitatrolliakka.
Mun on tosi vaikea pyytää tähän suosittelijaa kun, noh, hän haluaa pysyä anonyyminä. (ja ehkä on parempi olla häneltä kysymättä, koska mistä tietää, että suosittelisiko loppupeleissä vai käskisikö juosta he**etin lujaa karkuun heh :'D ).
Viimeinen käytännön kaneetti sai minut vetämään iltakaakaopulverit henkeen.
"Hameen alle"? Ananias nythän sinä!
Mitä muuta ajatusta herää kuin hameenalus? Hah, no ei tarvii vastata. Tuon lauseen perusteella ainakin itse voin olla varma, että miehelle kirjoitan :'D"Mitä muuta ajatusta herää kuin hameenalus? Hah, no ei tarvii vastata. Tuon lauseen perusteella ainakin itse voin olla varma, että miehelle kirjoitan :'D"
En usko että yksikään nainen viitsisi trollailla palstalla vuosikausia luoden monioita mieshahmoja, mutta palstalla on miehiä jotka ovat tehneet tuota naishahmoilla. Nykyään se on harvinaisempaa kuin aloittaessani palstalla, mutta mistäänhän ei voi olla varmaa kun puhutaan ätmipalstasta.
Suosituksia en ottaisi keneltäkään, kyllä asia tulisi tarkistaa itse. Siihen saakka kaikki on vain oletusta.
Miksi käytät kaakaopulveria? Minä kävin eilen ostamassa ja viemässä vanhemmalle tyttärelleni kapselikeittimen ja kaakaokapseleita synttärilahjaksi. Sai itse päättää mitä annan lahjaksi, ja sellaisen halusi.misspönttöuuni kirjoitti:
Hitto.
Nyt sen näki muutkin naiset.Ei hemmetti..
ja siihen on annettu peukkujakin.misspönttöuuni kirjoitti:
Ei hemmetti..
ja siihen on annettu peukkujakin.Näköjään, miksiköhän?
Minua tietenkin kiinnostaisi tietää miltä näyttää pönttöuuni..miten kuvailisit itseäsi?A.Palstamäki kirjoitti:
"Mitä muuta ajatusta herää kuin hameenalus? Hah, no ei tarvii vastata. Tuon lauseen perusteella ainakin itse voin olla varma, että miehelle kirjoitan :'D"
En usko että yksikään nainen viitsisi trollailla palstalla vuosikausia luoden monioita mieshahmoja, mutta palstalla on miehiä jotka ovat tehneet tuota naishahmoilla. Nykyään se on harvinaisempaa kuin aloittaessani palstalla, mutta mistäänhän ei voi olla varmaa kun puhutaan ätmipalstasta.
Suosituksia en ottaisi keneltäkään, kyllä asia tulisi tarkistaa itse. Siihen saakka kaikki on vain oletusta.
Miksi käytät kaakaopulveria? Minä kävin eilen ostamassa ja viemässä vanhemmalle tyttärelleni kapselikeittimen ja kaakaokapseleita synttärilahjaksi. Sai itse päättää mitä annan lahjaksi, ja sellaisen halusi.No on niitä naisissakin sen verta hulluja, että voisivat kekkaloida sillä tavalla.
Omalla kohdallani uskon, että jos vastapuolella on kuulolla vähänkään mies, niin tätä ruudun läpi puskevaa estrogeenimäärää ei pysty välttämään.
Ja ennakkopahoittelut siitä, että se on huhtikuussa korostunut. Aika maltillinen talvi oli.
(naurua) :'D
Ai miksikö kaakaopulveria. En juo kuumia juomia kuten kahvia. En kyllä teetäkään.
Vaan kaikkea kylmänä.
Yritin opetella kahvinjuontiin, mutta kyllä se on niin karmeaa kuraa ettei sitä ihmiselle ole tarkoitettu. Oli maitoa tai ei. Tai no korjattakoon, että juon sitä valmismaitokahvijuomaa, mitä saa kaupasta litran tölkeissä. Se on enemmän pelkkää maitoa ja vaniljauutetta...
Aika hyvä lahja, etten sanoisi, joo, hän on kaakaoihmisiä sitten myös :)misspönttöuuni kirjoitti:
No on niitä naisissakin sen verta hulluja, että voisivat kekkaloida sillä tavalla.
Omalla kohdallani uskon, että jos vastapuolella on kuulolla vähänkään mies, niin tätä ruudun läpi puskevaa estrogeenimäärää ei pysty välttämään.
Ja ennakkopahoittelut siitä, että se on huhtikuussa korostunut. Aika maltillinen talvi oli.
Ai miksikö kaakaopulveria. En juo kuumia juomia kuten kahvia. En kyllä teetäkään.
Vaan kaikkea kylmänä.
Yritin opetella kahvinjuontiin, mutta kyllä se on niin karmeaa kuraa ettei sitä ihmiselle ole tarkoitettu. Oli maitoa tai ei. Tai no korjattakoon, että juon sitä valmismaitokahvijuomaa, mitä saa kaupasta litran tölkeissä. Se on enemmän pelkkää maitoa ja vaniljauutetta...
Aika hyvä lahja, etten sanoisi, joo, hän on kaakaoihmisiä sitten myös :)"Omalla kohdallani uskon, että jos vastapuolella on kuulolla vähänkään mies, niin tätä ruudun läpi puskevaa estrogeenimäärää ei pysty välttämään."
Omalla kohdalla voin sanoa, että kun testosteronituotanto on tällä tasolla, niin järki sumenee ja unelmat muuttuvat faktoiksi. Se on haavoittuva tila, se pitää vain tiedostaa.
Kahvit on hyviä, mutta ei nämä kotoisat kahvimme. Erikoiskahvit valmistetaan korkeampilaatuisista kahvipavuista, ja niissä on pehmeä maku vaikka paahtoaste on tummempi. Oikeassa kahvissa on myös cremaa, sitä ei löydä presidentistä tai juhla mokasta.A.Palstamäki kirjoitti:
Näköjään, miksiköhän?
Minua tietenkin kiinnostaisi tietää miltä näyttää pönttöuuni..miten kuvailisit itseäsi?No minkä pituudessa häviän (158 cm), sen luonteessa paikkaan. Heh...
Kuparinpunainen, brunepunatukka, vihreät silmät, en lihava enkä luurankolaiha, sopusuhtainen ja pehmeä, kädet lihaksikkaat, (joita muutama mies onkin ihmetellyt), mutta aika paljon näillä töitä on tehty.. Lisäksi puren kynsiä. :D
Mitäh..mitä olen tekemässä...kaikki lukevat tämän. Hui.
Pylly on, tissit on! Sen sinä vaan halusit tietää.
(naurua) :'DA.Palstamäki kirjoitti:
"Omalla kohdallani uskon, että jos vastapuolella on kuulolla vähänkään mies, niin tätä ruudun läpi puskevaa estrogeenimäärää ei pysty välttämään."
Omalla kohdalla voin sanoa, että kun testosteronituotanto on tällä tasolla, niin järki sumenee ja unelmat muuttuvat faktoiksi. Se on haavoittuva tila, se pitää vain tiedostaa.
Kahvit on hyviä, mutta ei nämä kotoisat kahvimme. Erikoiskahvit valmistetaan korkeampilaatuisista kahvipavuista, ja niissä on pehmeä maku vaikka paahtoaste on tummempi. Oikeassa kahvissa on myös cremaa, sitä ei löydä presidentistä tai juhla mokasta.Järki päässä, jalat maassa.
Joo. Se on kaikille hyvä ohje. Ei ollenkaan huono juttu...: )
Mutta nyt minun on pakko mennä sinne petiin, koska aamulla herätyskellon ääni on armoton, ja se kalkattaa 5.30.
Sinne hujahti lomat..
Palataan taas.., kiitos yöjutustelusta. ; )
Hyviä öitä!misspönttöuuni kirjoitti:
No minkä pituudessa häviän (158 cm), sen luonteessa paikkaan. Heh...
Kuparinpunainen, brunepunatukka, vihreät silmät, en lihava enkä luurankolaiha, sopusuhtainen ja pehmeä, kädet lihaksikkaat, (joita muutama mies onkin ihmetellyt), mutta aika paljon näillä töitä on tehty.. Lisäksi puren kynsiä. :D
Mitäh..mitä olen tekemässä...kaikki lukevat tämän. Hui.
Pylly on, tissit on! Sen sinä vaan halusit tietää.
(naurua) :'D"Pylly on, tissit on! Sen sinä vaan halusit tietää."
Oikeastaan pidän noita oletuksena. Vihreisiin silmiin olen heikkona, en voi itselleni mitään.misspönttöuuni kirjoitti:
Järki päässä, jalat maassa.
Joo. Se on kaikille hyvä ohje. Ei ollenkaan huono juttu...: )
Mutta nyt minun on pakko mennä sinne petiin, koska aamulla herätyskellon ääni on armoton, ja se kalkattaa 5.30.
Sinne hujahti lomat..
Palataan taas.., kiitos yöjutustelusta. ; )
Hyviä öitä!Öitä sullekin, oli kiva jutustella.
Hhmmm...mjuu-u,
ottaisin varmaan Suomesta jonkun niin ois jo käytännön syistä lähellä; Mikko "Peltsi" Peltolan kanssa varmaan sais kyhättyä kasaan jonkin sortin luontotreffit ja ehkä ei jouduttais metsässä ihan pulaan.
Toisaalta, en mä nyt tiedä, onko se sakki miten julkisuuden henkilöä, mutta telkusta tuli suomalainen Huippujengi-sarja, niin olihan siinä aika cuuleja vuoristokiipeilysällejä, pikkusen takkuisia ja rouheita ulkoilmaihmisiä, näppäriä,...vois olla rento meno pienessä lumivyöryssä..?
Kolmantena, mene tiedä, miten hyvän psykologisen keskustelun Tony Dunderfeltin kanssa saisi. Vaikka parisuhteista.
Sitten mä haluaisin nähdä, että onko se Hjallis oikeasti niin kova äijä ja paha suustaan, ja miksei vois tavata istuvan presidentinkin; ois huisia keskustella vaiks runoista, millaisista hän tykkää. :)
Ja nämä kaikki ihan platonisessa mielessä.
(naurua)
Epäilen, että illan päälle saattaa putkahtaa lisäehdokkaita, kuten joku kantritähti Jenkeistä, että sydän saisi vähän läpättää...ah..
Mitä tästä nyt voidaan tulkita?
(naurua)Kyllä valitsisin Anna Ericksonin..tai Jossun....eli Johanna Kurkelan.
Laulavat suoraan sieluun..haluisin kysellä, että mistä se tulee.Annan biisi: https://youtu.be/VCpTmMPWg94
Ja Jossun...https://youtu.be/C-tfrHuADIQ
Noista kysyisin... ihan huikeat. Nostaa jokaikisen ihokarvan pystyyn. Jossu lauloi kertsin itse livenä niin, että meinasin repiä penkistä käsinojan pois.. sielu ja kaunis heleä naisen ääni repesi samalla..wow!
- jartsakunniaan
Jari Sillanpään valitsisin, vertavuotavan anusaukon takia. On miehellä liukasteet omasta takaa :D
- meneelimimittillä
Julkut on julkisuudessa aivan eri persoonia kuin yksityisinä ihmisinä. Olis helppo luetella nimiä ihmistä julkisina persoonina, mutta millaisia ne olisivat henkilökohtaisella tasolla?
Ok! Tässä pari nimeä, jotka nyt äkkiä tulee mieleen.
Susanna Laine ja Heidi Suomi
Kumpikin on kaiketi vapaita. En varsinaisesti treffeille mutta Sipilän kanssa voisin käydä pakisemassa politiikkaa, kysyisin että miksi kaikki pohjanmaalaiset Juhat ovat mulkkuja:
https://www.youtube.com/watch?v=IlnP29lIy0s
Mutta sitten treffeille joo, kenetkähän valitsisi, pitäis olla nainen ja mielellään sinkku......onpas muuten vaikea.......no sanotaan jenni Vartiainen, pääsisisn kysymään että mikä siinä niksahti kun muutti tyylin tyylikkäästä lutkaksi. Varmaan suuttuis mutta omapahan on vikansa.- musta.tuntuu
Jenni ei ole sinkku, sillä on melkein mämminvärinen poikaystävä.
musta.tuntuu kirjoitti:
No arvostelisin sitten vähän siitäkin :D
- N50alkiol
Vastaavasti porisisin Väyrysen kanssa ainakin Kekkosesta ja alkiolaisuudesta.
Vapaata, mielenkiintoista sinkkumiestä ei ole tiedossa julkkiksista treffeille. - haistappaite
musta.tuntuu kirjoitti:
No ei tosiaankaan ole. Jennin poikkis on supisuomalainen Sami, rahkamiljonääri.
- Kaisanoasaa
Shirly karvinen. Haluaisin katsella sen pillua.
Mikään ei ole niin kaunis, ihana ja suoloinen kuin naisen vittu. Siinä silmä lepää. 10 pistettä sinulle.
.. Jonkun SiipiOtuksen varmaan muuten.. Mutta.. Sekin olisi Ihan turhaa, kun ei edes Helinätkään enää täällä NykyAjan NarsuLandiassa Leiju, jos ei niille makseta.. ;D
Haloo Helsinki! - Hulluuden Highway
https://www.youtube.com/watch?v=gH63tM0lZnM
.. Noh, On kait niillä(kin) ollut tuota vaivaa enemmän tai vähemmän jo Ennen tätä aikaakin, mutta näyttäisi siltä, että nämä Geenit ja KäyttäytymisMallit vain lisääntyvät ja voimistuvat Kiihtyvällä Tahdilla.. Olemme EpiDemian keskellä.. Saa nähdä miten MeitinKäy.. ;D
#HoustonWeHaveAProplem #BrokenArrowMeinasin kirjoittaa ensin Niina Lahtinen; olisi ollut mielenkiintoista nähdä onko hänellä yhtä pirtsakat jutut kuin hyvissä ja huonossa uutisissa. Oli jo Akun jälkeen ehtinyt löytää uuden. En oikein tiedä kuka kuuluisa olisi sinkku.
Jos ei tarvitsisi olla sinkku niin yksi mielenkiintoinen kahviseuralainen olisi Elisabeth Rehn. Olisi kiva kysellä miltä tuntui raivata tiensä vallan huipulle ja voiko valta turmella sukupuolesta riippumatta.Ei ei.
Kumpikaan ei käy sulle.
Jotenkin tuntuu, että sulle vois olla joku muu parempi.
Tietenkään en tiedä, että kuka.
- Inkakatinka
Samuli Edelmann. Ei ehkä oikeille treffeille, mutta ois niin ihana viettää hetki hänen seurassaan.
- Niccidonna
Hauaisintavata naisen,,joka olisi Jaanan vastakohta
- Vastaustääkin
En lähtis kenenkään julkkiksen kanssa treffeille, kun rakastan vaan yhtä miestä. Antaisin turhaan vääriä mielikuvia. En myöskään osaa kiinnostua ihmisestä, jota en tunne ihmisenä.
- Kristallia_
Siltsu on tosiaan ihailtavan uskollinen mies
Minusta Diandra Flores on ihana, mutta en minä haluaisi kuluttaa hänen kallista aikaansa pyytämällä hänta treffeille, vaikka olisinkin nuori ja komea.
Jos jonkun, niin Tom Hiddlestonin. Hän tosin lienee varattu edelleen, mutta olisinkin vain kiinnostunut keskustelusta ja seksikkään äänen kuuntelemisesta.
- EdesUnissa
Minä kutsuisin sen vasemmistolaisnaisen Li jotakin. Vaikuttaa poikkeuksellisen fiksulta vasemmistolaiselta ja ymmärtää tosi hyvin talouden mekanismeja. Minua kiinnostaa nämä
toisinajattelijat taloutta ymmärtävien joukossa. Oikeasti juuri tämänkaltaisia ihmisiä maailma
tarvitsee, jottemme ala ajatella asioita yksipuolisesti.
(Aikoinaan oli sellainen kuin Suvi-Anne Siimes, mutta lienee vetäytynyt jonnekin. Sehän oli
myös vasuri, mutta taitava ekonomisti.)- outokommentti
Dissident kirjoitti:
Li Andersson.... mulla menis hermo sen kanssaa varmaan...hehe..
Miksi ihmeessä? Onko liian älykäs ja kaunis sinulle?
outokommentti kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Onko liian älykäs ja kaunis sinulle?
Ei varmaankaan, mutta liian yhteen asiaan tuijottaja. Joissain keskusteluissa räkyttää vaan yhtä asiaa, sen kummemmin kuuntelematta muita ja ei reagoi kokonaisuuteen. Ääripään ajattelija...liikaa..
Voihan se olla hänen työnkuvansa, mutta sen kuvan olen saanut.
Ennemmin kiinnostuisin vaikka Susanna Koskesta. Siinä fiksummanoloinen nainen kuin Li.Dissident kirjoitti:
Ei varmaankaan, mutta liian yhteen asiaan tuijottaja. Joissain keskusteluissa räkyttää vaan yhtä asiaa, sen kummemmin kuuntelematta muita ja ei reagoi kokonaisuuteen. Ääripään ajattelija...liikaa..
Voihan se olla hänen työnkuvansa, mutta sen kuvan olen saanut.
Ennemmin kiinnostuisin vaikka Susanna Koskesta. Siinä fiksummanoloinen nainen kuin Li.Ja Susanna Koskiko ei sitten ole ääripään ajattelija? :D Paremman näköinen kyllä kuin Li, mutta ajatusmaailmaltaan kylmä kuin jääkaappi.
ageless_stranger kirjoitti:
Ja Susanna Koskiko ei sitten ole ääripään ajattelija? :D Paremman näköinen kyllä kuin Li, mutta ajatusmaailmaltaan kylmä kuin jääkaappi.
Ei minusta. Poliitikon pitää osata nähdä kokonaisuutta paremmin.
Jossain haastattelussa Koski huomautti esimerkiksi koulujärjestelmän olevan liian feministinen, että sitä pitäisi muokata, kun jyse oli syrjäytyneistä nuorista miehistä. Ja hän kyllä kuunteli muita ja otti rauhallisesti kantaa.
Mutta jokainen koetaan ihmiset eritavoin.
Ismo Leikolan.
Kiva olisi haastatella Ismoa ja katsella niitä ilmehtimisiä ja elehtimisiä muun mahdollisen toilailun lomassa.Hyvä Kettu!
Muistutit minuakin siinä samassa, että onhan se Sami H.
Kokeilisin, nauraako se mulle..., ja kuka nauraa ja kuinka pitkään, ja missä ja itkettäiskö jo lopuks. :D
Erittäin hyvä idea..misspönttöuuni kirjoitti:
Hyvä Kettu!
Muistutit minuakin siinä samassa, että onhan se Sami H.
Kokeilisin, nauraako se mulle..., ja kuka nauraa ja kuinka pitkään, ja missä ja itkettäiskö jo lopuks. :D
Erittäin hyvä idea..Joo. Treffit (tai miksi niitä nyt kutsuttaisiinkaan) menisikin aivan vituiksi jos ei olisi mitä ainakin kyyneleet silmissä muistella. Johtuipa ne kyyneleet sitten itkusta tai naurusta.
No mitä Pönttis? Kevättä rinnoissa ja laulattaa?elisakettu kirjoitti:
Joo. Treffit (tai miksi niitä nyt kutsuttaisiinkaan) menisikin aivan vituiksi jos ei olisi mitä ainakin kyyneleet silmissä muistella. Johtuipa ne kyyneleet sitten itkusta tai naurusta.
No mitä Pönttis? Kevättä rinnoissa ja laulattaa?Näkyykö se ulospäin? :'D
On on, on lähtenyt lapasesta, on (sitähän tässä kysytään).
Ihan joo, just silleen kutittaa. :D
Naapurin leikkaamaton kissakin on ollut kateellinen tälle mouruamiselle, kunnaneläinlääkäri ei enää tiedä, kumpi meistä pitäisi hoitaa. (pärskähdys)
(naurua)
Mutta kohta musta saadaan vähän lepoa, ja miekkosetkin voivat hengähtää; ensiviikolla kutsuvat vakavat velvollisuudet ja laulu saattaa pikkuisen laimeta heh...
Miten sinulla, kuinka Ketun kevät, onko pomppufiilis? :D Sinua ei ole paljoa näkynyt?misspönttöuuni kirjoitti:
Näkyykö se ulospäin? :'D
On on, on lähtenyt lapasesta, on (sitähän tässä kysytään).
Ihan joo, just silleen kutittaa. :D
Naapurin leikkaamaton kissakin on ollut kateellinen tälle mouruamiselle, kunnaneläinlääkäri ei enää tiedä, kumpi meistä pitäisi hoitaa. (pärskähdys)
(naurua)
Mutta kohta musta saadaan vähän lepoa, ja miekkosetkin voivat hengähtää; ensiviikolla kutsuvat vakavat velvollisuudet ja laulu saattaa pikkuisen laimeta heh...
Miten sinulla, kuinka Ketun kevät, onko pomppufiilis? :D Sinua ei ole paljoa näkynyt?Linnutkin laulaa. Taisit johdatella nekin kevättä kohti :)
Joo, pompin kohta kevättä. On pitänyt pientä sisustusbuumia. Syventymistä työssä koulutusten muodossa. Suunnittelua, kuinka hoitaa keväthommat eri asuinpaikkojen välillä.
Valo on merkillinen ilmiö.elisakettu kirjoitti:
Linnutkin laulaa. Taisit johdatella nekin kevättä kohti :)
Joo, pompin kohta kevättä. On pitänyt pientä sisustusbuumia. Syventymistä työssä koulutusten muodossa. Suunnittelua, kuinka hoitaa keväthommat eri asuinpaikkojen välillä.
Valo on merkillinen ilmiö.Tervetuloa takaisin, olen pitänyt sinua tolkun ihmisenä
aina kun kommentti vain on osunut näkökenttään. :)
https://www.youtube.com/watch?v=e-zHhQWewTo
Iloista rytmiä kevääseen, tanssitaan ja lauletaan aina kun on saumaa :)
Ja jos gentlemannit viipottavat liian läheltä ohi,
niin eivät he huomiotta jää, vai mitä tsih.. :Dmisspönttöuuni kirjoitti:
Tervetuloa takaisin, olen pitänyt sinua tolkun ihmisenä
aina kun kommentti vain on osunut näkökenttään. :)
https://www.youtube.com/watch?v=e-zHhQWewTo
Iloista rytmiä kevääseen, tanssitaan ja lauletaan aina kun on saumaa :)
Ja jos gentlemannit viipottavat liian läheltä ohi,
niin eivät he huomiotta jää, vai mitä tsih.. :DKiitos. Rytmikästä kevättä myös sinulle :)
https://youtu.be/CCqYb8WWTH8elisakettu kirjoitti:
Kiitos. Rytmikästä kevättä myös sinulle :)
https://youtu.be/CCqYb8WWTH8Tico tico :'D
- voisinesittääkysymyksiä
Minä valitsisin ehkä Laura Huhtasaaren :D
Ei niinkään kukaan julkkis, vaan roolihahmot eri sarjoista/elokuvista.
Eli vaikkapa Jim Hopper-poliisi (David Harbour) Stranger Things-sarjasta. En niinkään valita Davidista, vaan tuosta Jimistä pikkumahoineen:
https://www.youtube.com/watch?v=e-wqBxtyziY
Tai Dale Cooper Twin Peaksin ykköskaudella, ihana :
https://www.youtube.com/watch?v=_j0T9Q73Mv8
Näissä molemmissa hahmoissa on tiettyä seksikästä kirkasotsaisuutta ja oikeudenmukaisuutta.
Sitten ristiriitaisempi hahmo, etenkin vaikka tässä roolissaan, Humbertina. Mutta Jeremy ironsin kaikki roolisuoritukset ovat ihania ja usein tosi ristiriitaisia, etenkin tähän aikaan, kun hän oli 40-50v. Tuo katse, olen sulaa vahaa:
https://www.youtube.com/watch?v=MpjJHfqpd6Y
Eli tässähän näitä, treffi-kumppaneita, enää ei tarvita kuin aikakone ja mahdollisuus päästä elokuvaan/sarjaan sisälle :)Ja sit vielä Prince, 19-vuotiaana ujona poikana, paras haastattelu hänestä ikinä <3
https://www.youtube.com/watch?v=vvpjhVzv7EM- Nabokov
Onx toi sama tarina, jonka joskus kirjana luin
Siit tulis pornnleffa
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lolita
- valitsisin
Suomalaisista Anne Kyllönen, miksi=Nainen
Ulkomaalasista Selena Gomez, miksi=selfie - vaikkatonkaa
Suostuisikohan tuo kissanainen treffeille, vaikkei minulla olekaan ryöstettävää tai batmanin lihaksia? Siinä vaan on jotakin...
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/39/Catwoman_art.jpg- Fatman
Taitaa ollakin neitsytnoita
ku pystyy kiipeämäämään lasiselle Kyöpelinvuorelle
Voisin minäkin otta tuonkesäheilaxi Juhannuxeen saakka Fatman kirjoitti:
Taitaa ollakin neitsytnoita
ku pystyy kiipeämäämään lasiselle Kyöpelinvuorelle
Voisin minäkin otta tuonkesäheilaxi Juhannuxeen saakkaEi viittis noidista ees mainita, kun ne on niin röyhkeitä. Me asuttiin ihan rauhassa Kyöpelivvuores, mut sit se joutu ihan sekasortoon, ku noilat tunki sinne. Eltaantunu kavinpurun ja kissanpissan haju ja hirvee mökä. Meitin piti muuttaa sieltä pois, ja asutaan nykysi parkkiluolis ja hylätyissä talois.
Ja sullon Kypelivvuorest väärää niiku tietoo. Soli ihan tavallisen näköne vuori, mut soli niiku ontto, vähän niiku naamioitunu, et sitei huomattais. Lasiihan sei ollu. Ihan kun moltais oltu näyteikkunas.
- vedenpaisumuxenseilori
Jos mahdollista ottais Luomiskertomuxen Eevan
ja panisin uusix koko maailman
Olisin kyllä muuten kiltti Eevalle
mutta tekisin jo alusta selväxi
kuka on luomakunnan kruunu
ettei tulis koskaan enääN femujen meetooämmiä- niintaisikäydä
Eeva taisi pettää Aatamia käärmeen kanssa.
- ChopSui
niintaisikäydä kirjoitti:
Aiwan
sixwarten Eeva olis Aasialainen ja söis sen käärmeen wokpannuun pätkittyna - pettääjotenkin
niintaisikäydä kirjoitti:
Normaali nainen.
- Aatamikakkonen
pettääjotenkin kirjoitti:
Normaali nainen.
höh
uskon minä kerrallakin
mut se kiinalainen pitää piiskata mattorottikilla varuuxi monet kerrat
- Herkkäpippeli
Amanda Holden se on niin kaunis nainen 23v vanhempi kuin mä mutta se on niin kaunis ja vaikuttaa kiltiltä naiselta mä oon 24v ja amanda on 47v
- panomieees1
Sanna Savikko ja minulta höylätty 20 v liikoja pois.
- mietinnässä
En ainakaan ketään suomalaista. Ulkomaalaisista taas on monia vaihtoehtoja. Täytyy miettiä tarkemmin.
Salma Hayekin..
On se niin seksikäs. :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562208En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321704Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751509- 101504
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141484Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 931043
- 20979