täällä on . Mielikuvitusleikkejä jostakin kemuista. Pah.
Mitä lälläri otsikoita
28
583
Vastaukset
- mää.vaa
Tullaan lapsiksi jälleen, näinkö se menee.
- Heräämöstä.huomenta
juhlija, tuo sun otsikko onkin vailla vertaa, lyö laudalta kaikki, jatka samaan malliin.
- oot.lällärikunkku
Tää sun voittaa lälläri-otsikko-kilpailun!
- Väliäkö
Kyl tää hiekkalaatikon voittaa.
- Heikunkeikku
Otsikoilla on muuten suuri merkitys. Jos ei availe kaikkia aloituksia, vaan vilkasee vaan otsikkoa, niin monta hyvääkin tavaraa menee metsään.
Toisinpäinkin joo, avaa "hyvän" otsikon ja sitten huomaakin, että Pah tommonenkos se on.
Jos minä tekisin nyt aloituksen katsomastani Metsosta, niin pistäisin otsikoksi "kalisutteleva Metso" tai jotain.
No mutta, minä en tee siitä aloitusta, vaan tällään tähän teille linkin metsosta joka tepastelee ees-taas. Kamera seuraa lintua.
Tässä se on:
http://tv.eenet.ee/metsis.htmlTulipa elävästi mieleen toissasyksyinen Luoston tunturintakainen patikointi, polunvarren metsiköstä alkoi kuulua metson ääntelyä. Se lehahti puusta polulle ja lähti peräämme, kun mieheni kanssa eteenpäin käveltiin.
Oikeasti vaikutti jopa uhkaavalta kaverilta, kun pyrstösulat pörhöllään kipitti, onneksi vastaan tuli pariskunta kävelysauvojen kanssa, sanoivat metsojen olevan yleinen näky Luoston reiteillä.
Sauvat pitivät myös naksutusta ja kalinaa, metso luuli kai saaneensa vahvemman kilpailijan ja kääntyi takaisin.- Heikunkeikku
ansalanka kirjoitti:
Tulipa elävästi mieleen toissasyksyinen Luoston tunturintakainen patikointi, polunvarren metsiköstä alkoi kuulua metson ääntelyä. Se lehahti puusta polulle ja lähti peräämme, kun mieheni kanssa eteenpäin käveltiin.
Oikeasti vaikutti jopa uhkaavalta kaverilta, kun pyrstösulat pörhöllään kipitti, onneksi vastaan tuli pariskunta kävelysauvojen kanssa, sanoivat metsojen olevan yleinen näky Luoston reiteillä.
Sauvat pitivät myös naksutusta ja kalinaa, metso luuli kai saaneensa vahvemman kilpailijan ja kääntyi takaisin.Metso on iso lintu ja kun se ottaa sen pään, niin kyllä ihminen mielellään lähtee kipittämään pakoon, kun metso päälle yrittää hyppiä.
Tuolla linkin metsässä metso yksikseen knaputtaa, vai olisko sielä sitten vaimoehdokas jossakin puussa ja me vaan ei sitä nähdä?
Komea lintu on metso. Pienenä tyttönä piirsin mielelläni lintuja. Kurki, metso ja punatulkku, niitä oli kiva piirrellä. Silloin joskus piirtäminen onnistuikin ja sain linnun näköisen piirroksen aikaan. Nyt taidot ovat ruostuneet ja jos alkaisin piirtämään, niin pystyiskö sitä niin kauaa aikaa pitämään kieltä keskellä suuta, että sais edes jonkinmoisen harakan piirrettyä.:)
Muuten asiasta toiseen tai melkein toiseen. Linnuissa nyt kuitenkin pysyen.
Lokit, joilla poikaset, niin niiden reviirille ei tohdi rohkeakaan ihminen mennä. Ovat viimesen päälle kiukkuusia. Täällä on yks minigolfrata, jonka yhes nurkas on aina lokkinpesiä. Jos sinne menee pelaamaan ja kun poikaset sielä kuleksii, niin 2-3 "rastia" pitää jättää pelaamatta, kun lokit muuten suuttuu.
Jos uhmaa lokkeja, niin tummavaatteinen ihminen poistuu paikalta vaaleavaatteisena, tai ainaskin vaaleatäplikkäisenä:) Heikunkeikku kirjoitti:
Metso on iso lintu ja kun se ottaa sen pään, niin kyllä ihminen mielellään lähtee kipittämään pakoon, kun metso päälle yrittää hyppiä.
Tuolla linkin metsässä metso yksikseen knaputtaa, vai olisko sielä sitten vaimoehdokas jossakin puussa ja me vaan ei sitä nähdä?
Komea lintu on metso. Pienenä tyttönä piirsin mielelläni lintuja. Kurki, metso ja punatulkku, niitä oli kiva piirrellä. Silloin joskus piirtäminen onnistuikin ja sain linnun näköisen piirroksen aikaan. Nyt taidot ovat ruostuneet ja jos alkaisin piirtämään, niin pystyiskö sitä niin kauaa aikaa pitämään kieltä keskellä suuta, että sais edes jonkinmoisen harakan piirrettyä.:)
Muuten asiasta toiseen tai melkein toiseen. Linnuissa nyt kuitenkin pysyen.
Lokit, joilla poikaset, niin niiden reviirille ei tohdi rohkeakaan ihminen mennä. Ovat viimesen päälle kiukkuusia. Täällä on yks minigolfrata, jonka yhes nurkas on aina lokkinpesiä. Jos sinne menee pelaamaan ja kun poikaset sielä kuleksii, niin 2-3 "rastia" pitää jättää pelaamatta, kun lokit muuten suuttuu.
Jos uhmaa lokkeja, niin tummavaatteinen ihminen poistuu paikalta vaaleavaatteisena, tai ainaskin vaaleatäplikkäisenä:)Lokit saapuvat tänne maallekin, kun pelloilta lumet sulavat ja peltotyöt alkavat. Onneksi eivät pihapiirissä touhua, ylilentoja vain suorittavat.
Näin eilen kevään ensimmäiset joutsenet, lammen suuntaan lensi neljä joutsenta.- Heikunkeikku
ansalanka kirjoitti:
Lokit saapuvat tänne maallekin, kun pelloilta lumet sulavat ja peltotyöt alkavat. Onneksi eivät pihapiirissä touhua, ylilentoja vain suorittavat.
Näin eilen kevään ensimmäiset joutsenet, lammen suuntaan lensi neljä joutsenta.Minä näin kevään ekan joutsenen toissapäivänä. Eilen useamman ja tänä aamuna taas ylilennon suorittivat. Törähdykset, niitä on kiva kuunnella.
Ei mulla mitään vastaan ole noita lokkejakaan. Mulla oli jopa vuosia sitten kännykän soittoäänenä lokin kirkunaa.:) Saaressa pistin kännykän kirkumaan ja johan "mun" lokkipariskunta sai raivarin. Nehän on niin tarkkoja reviiristään ja kun vieras lokki kirkuu, niin eipä ihme, jos suuttuivat.
Oon maininnutkin palstalla, mutta jos kerran vielä vois. Samainen lokkipariskunta olivat myös tarkkoja, kun poikaset syntyivät, kukaan vieras ei saanut mennä poikasia lähelle, paitsi Huom. PAITSI minä. Ne tunsi mut ja olin heidän ystävä. Hauskaa oli kun äiti ja isälokki vaan katsoivat, kun minä kävelin maassa olevien lokinpoikasten ohi parin metrin päästä ja jos joku muu meni 10 metrin päähän, niin johan alkoi kiljuminen ja syöksylennot ja valkeat pommit lentelivät.
Vähäkö olin ylpeä itsestäni. Mulla on varmaan sisälläni pieni lintu, kun oon aina linnuista tykännyt:) Heikunkeikku kirjoitti:
Minä näin kevään ekan joutsenen toissapäivänä. Eilen useamman ja tänä aamuna taas ylilennon suorittivat. Törähdykset, niitä on kiva kuunnella.
Ei mulla mitään vastaan ole noita lokkejakaan. Mulla oli jopa vuosia sitten kännykän soittoäänenä lokin kirkunaa.:) Saaressa pistin kännykän kirkumaan ja johan "mun" lokkipariskunta sai raivarin. Nehän on niin tarkkoja reviiristään ja kun vieras lokki kirkuu, niin eipä ihme, jos suuttuivat.
Oon maininnutkin palstalla, mutta jos kerran vielä vois. Samainen lokkipariskunta olivat myös tarkkoja, kun poikaset syntyivät, kukaan vieras ei saanut mennä poikasia lähelle, paitsi Huom. PAITSI minä. Ne tunsi mut ja olin heidän ystävä. Hauskaa oli kun äiti ja isälokki vaan katsoivat, kun minä kävelin maassa olevien lokinpoikasten ohi parin metrin päästä ja jos joku muu meni 10 metrin päähän, niin johan alkoi kiljuminen ja syöksylennot ja valkeat pommit lentelivät.
Vähäkö olin ylpeä itsestäni. Mulla on varmaan sisälläni pieni lintu, kun oon aina linnuista tykännyt:)Ihan varmasti sisälläsi on pieni lintu, västäräkki tai pyrstötiainen, pyryharakka se ei ole :)
Pieni lintubongari minäkin olen.
Istun ulkona aitanportaalla, kovin teki mieleni mennä lammelle niitä joutsenia näkemään, mutta hanki upotti niin paljon, että kumppareitten varsistakin meni sisään.
Nyt kyllä lumet sulavat ihan silmissä, on niin lämmin auringonpaiste.
Otin pikkuruukkuja esiin, kun samettikukkien "koulutusta" pitää aloitella.- Heikunkeikku
ansalanka kirjoitti:
Ihan varmasti sisälläsi on pieni lintu, västäräkki tai pyrstötiainen, pyryharakka se ei ole :)
Pieni lintubongari minäkin olen.
Istun ulkona aitanportaalla, kovin teki mieleni mennä lammelle niitä joutsenia näkemään, mutta hanki upotti niin paljon, että kumppareitten varsistakin meni sisään.
Nyt kyllä lumet sulavat ihan silmissä, on niin lämmin auringonpaiste.
Otin pikkuruukkuja esiin, kun samettikukkien "koulutusta" pitää aloitella.Joo ei pyryharakka sisälläni asustele:)
Joku hanhi tai ankka vois , ainakin tällä hetkellä. Selkä hieman särkeilee, kun eilen olin kumarassa asennossa ihan ajan kanssa. Pesin mattoja ja muutakin touhusin kumarassa asennossa. Raahasin ja nostelin raskaita asioita. Melkein meinas tulla nyyh, mutta vedit sit sisälle takas ja purin hammasta suurimmalla puristusvoimalla.
Aamulla jatkoin touhuja liikuskellen hyvin ankkamaisesti. Kävin ulkoilemassa, mutta lyhensin kävelylenkkiä, kun selkä ilmoitti, että et viittis lopettaa tota tallustelemista. Ma lopetin sit.
Kaveri soitti lenkillä ollessani ja kysyi tulisinko hänen kanssaan sorsia syöttämään, kun ilmojakin piisas keltasenaan. Olisin muuten mennyt, mutta ajattelin sitten, jos en kuitenkaan.
Joku toinen päivä sovittiin.
Se on kiva vaihe, kun voi kukkia kouluttaa. Pikkuruukkuihin kun pääsevät, niin melkein voi kuulla niiden ilolaulua ja äänekästä varren kasvua. Samettikukat ovat mun lemppareita. Samettiruusut taas eivät. Heikunkeikku kirjoitti:
Joo ei pyryharakka sisälläni asustele:)
Joku hanhi tai ankka vois , ainakin tällä hetkellä. Selkä hieman särkeilee, kun eilen olin kumarassa asennossa ihan ajan kanssa. Pesin mattoja ja muutakin touhusin kumarassa asennossa. Raahasin ja nostelin raskaita asioita. Melkein meinas tulla nyyh, mutta vedit sit sisälle takas ja purin hammasta suurimmalla puristusvoimalla.
Aamulla jatkoin touhuja liikuskellen hyvin ankkamaisesti. Kävin ulkoilemassa, mutta lyhensin kävelylenkkiä, kun selkä ilmoitti, että et viittis lopettaa tota tallustelemista. Ma lopetin sit.
Kaveri soitti lenkillä ollessani ja kysyi tulisinko hänen kanssaan sorsia syöttämään, kun ilmojakin piisas keltasenaan. Olisin muuten mennyt, mutta ajattelin sitten, jos en kuitenkaan.
Joku toinen päivä sovittiin.
Se on kiva vaihe, kun voi kukkia kouluttaa. Pikkuruukkuihin kun pääsevät, niin melkein voi kuulla niiden ilolaulua ja äänekästä varren kasvua. Samettikukat ovat mun lemppareita. Samettiruusut taas eivät.Meilläkin on selkäkipuinen ankka, mies liukastui viime viikolla alakerran ulkotasanteella ja löi selkänsä rapunkulmaan.
Lähti nyt kuitenkin serkkunsa 60-vuotissynttäreille, kehoitin syömään paljon kakkua, jos se vaikka auttaisi.
Paranemista sinulle!- hytinäx1
Heikunkeikku kirjoitti:
Minä näin kevään ekan joutsenen toissapäivänä. Eilen useamman ja tänä aamuna taas ylilennon suorittivat. Törähdykset, niitä on kiva kuunnella.
Vähäkö olin ylpeä itsestäni. Mulla on varmaan sisälläni pieni lintu, kun oon aina linnuista tykännyt:)Linkissä kurkien levähdyspaikka http://www.webbkameror.se/djurkameror/hornborgasjon/hornborgasjon_2_640.php
Ja hämeen satellitttisääksi on tulossa kovaa vauhtia rakentamaan pesää ja ja hankkimaan perheenlisäystä.
- minävaanitse
Juu ei
Se aloitushan on paronin todellisuudenpakoa köyhästä kurjasta elämästään.
Annetaan hänen ...- Kysynpähänvaan
Mitäpä muuta sinäkään täällä teet kuin pakoilet tylsää elämääsi?
Aikoinaan viiskymppisissä oli monenlaisia mielikuvitusjuttuja, tehtiin retkiä ym.
Kai tämä ikäluokka vaatisi jo vakavampaa käytöstä, pois leikki, nauru ja ilonpito, mielikuvitus piiloon.
Mielikuvitusriimittelyt ovat sallittuja vain yhdessä aloituksessa.
Sehän olisi hyvä mikäli annettaisiin, Paronin ja kenen vaan, ilman että menee aloitukseen viisastelemaan.ansalanka kirjoitti:
Aikoinaan viiskymppisissä oli monenlaisia mielikuvitusjuttuja, tehtiin retkiä ym.
Kai tämä ikäluokka vaatisi jo vakavampaa käytöstä, pois leikki, nauru ja ilonpito, mielikuvitus piiloon.
Sehän olisi hyvä mikäli annettaisiin, Paronin ja kenen vaan, ilman että menee aloitukseen viisastelemaan.Vähiten kai minä siellä viisastelin.
Eilen kävin katsomassa yhden teatteriesityksen, joka oli oikeaa aikuishuumoria. En ole varma, nauroinko ääneen (paljon mahdollista), mutta ainakin aivoni nauroivat tunnin ajan yhtä mittaa.
Melkein itku pääsi, kun sen jäljiltä luin siitä porvoolaisen ketjusta teidän nuorten ns. "huumoria.Tellukka kirjoitti:
Vähiten kai minä siellä viisastelin.
Eilen kävin katsomassa yhden teatteriesityksen, joka oli oikeaa aikuishuumoria. En ole varma, nauroinko ääneen (paljon mahdollista), mutta ainakin aivoni nauroivat tunnin ajan yhtä mittaa.
Melkein itku pääsi, kun sen jäljiltä luin siitä porvoolaisen ketjusta teidän nuorten ns. "huumoria.Joo, sinä viisastelit vain lyhyesti, etkä naljaillut ollenkaan, kunnia siitä sinulle.
Eikös sanota, että vastakohdat täydentävät toisiaan, jospa hyvä ja huono huumori tekisivät saman, noh, tuskin.
Niin, ei olisi pitänyt lukea, miksi, oi miksi luit. Näillä ikävuosilla kymmenen vuotta tekee ihmeitä, ehkäpä me lapsetkin vielä aikuistutaan, hyviä neuvojia palstalla ainakin on.
Koetahan toipua surusta ja tuskasta.ansalanka kirjoitti:
Sehän olisi hyvä mikäli annettaisiin, Paronin ja kenen vaan, ilman että menee aloitukseen viisastelemaan.Olen kirjoittanut Suomelan perheen toilailuista lienevät samaa leikkiä mielikuvituksella.
Kuitenkin, jos lähtee leikkimään niin erilaiset kommentit olisi suotava, muutenhan leikkiin otetaan osaa ryppyotsaisina .
Kaikissa elämämme juhlissa sattuu ja tapahtuu ei kaikki suju sulassa yhteisymmärryksessä.
Kokemuksia työsarkani ajoilta. Häät saattoivat loppua tukkahujakkaan, tarjoiltavat oli vietävä ruokailun ja kahvituksen jälkeen pois juhlapaikalta koska ei ollut riittävästi kylmätiloja tai liiteristä katkesi sähköt orkesterilta kesken häävalssin.
Leikkiin osallistuvien pitää myös oivaltaa juoni esim. mitä pitää sisällään karnevaalit. Poronkäristystä, pottumuusia puolukkahillollako?korpikirjailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut Suomelan perheen toilailuista lienevät samaa leikkiä mielikuvituksella.
Kuitenkin, jos lähtee leikkimään niin erilaiset kommentit olisi suotava, muutenhan leikkiin otetaan osaa ryppyotsaisina .
Kaikissa elämämme juhlissa sattuu ja tapahtuu ei kaikki suju sulassa yhteisymmärryksessä.
Kokemuksia työsarkani ajoilta. Häät saattoivat loppua tukkahujakkaan, tarjoiltavat oli vietävä ruokailun ja kahvituksen jälkeen pois juhlapaikalta koska ei ollut riittävästi kylmätiloja tai liiteristä katkesi sähköt orkesterilta kesken häävalssin.
Leikkiin osallistuvien pitää myös oivaltaa juoni esim. mitä pitää sisällään karnevaalit. Poronkäristystä, pottumuusia puolukkahillollako?Niin, kun osaa niin osaa, kaikki eivät osaa, myös meitä harrastelijoita mahtuu mukaan.
Mut hei, eihän tämä ole niin hirveen vakavaa, eihän :)ansalanka kirjoitti:
Niin, kun osaa niin osaa, kaikki eivät osaa, myös meitä harrastelijoita mahtuu mukaan.
Mut hei, eihän tämä ole niin hirveen vakavaa, eihän :)Ei todellakaan. Pois rypyt otsastani. Aurinko paistaa, olen ryppyjen poistossa laitujrilla 💥
- kylmätotuus
korpikirjailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut Suomelan perheen toilailuista lienevät samaa leikkiä mielikuvituksella.
Leikkiin osallistuvien pitää myös oivaltaa juoni esim. mitä pitää sisällään karnevaalit. Poronkäristystä, pottumuusia puolukkahillollako?Suomelan kylän asukkaista ja tapahtumistahan sinä muistaakseni kirjoittelit, etkä suinkaan Suomelan perheen toilailuista.
- VaikeetaOlisi
Ja millaisia typeryyksiä tällekin palstalle aloituksia vääntää?
Voisiko typerämmin ketjua aloittaa?
Jos aloittaja olisi fiksumpi, hän olisi voinut kirjoittaa kaikkia kiinnostavan ja keskusteluun innostavan positiivisen aloituksen - JOS olisi kyennyt parempaan! - TeenköAloitukseniSinn
Teenkö seuraavan aloituksen, vai vastaatteko täällä:
Mitä pitäisi tehdä, kun pillu kutisee vaikkei ole mitään pöpöjä eika bakteereita?
(Miestä ei ole käynyt siellä pariin vuoteen.)Mene saunaan ja jynssää puhtaaksi pesukintaalla.
Sen jälkeen rasvaat avokaadolla tai savulohella.käy kuule apteekissa
ja osta vagisaania
se on tarkoitettu intiimi alueiden kuivuuteen
ehkä sillä kutinat lähtee
kutiseehan se iho muualtakin
jos se on kovin kuiva
laitetaan sitä kasvoihin ja vartaloonkin rasvaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1012900En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361839- 101834
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3861692Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191267
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039