Päivän aviisissa opiskelijat valittavat huonosta huoneiston ilmasta samassa kuvassa pöydällä kävelee kissa....voi vittu sanon minä...mitä pitäs tehdä ensimmäisenä? laittaa toi kuselta haiseva hilseturkki pois paranis huoneilma 50%...joo joo...kohta kirjoittaa koko kissatalo...joka muuten haisee pahalta...myös
opiskelija urputtaa
4
204
Vastaukset
- Hyissenttään
En tiedä mutta minä en tykkää kissoista. Haisevat ja ... Ovat tyhmiä eläimiä. Ihmiset pitävät niitä pöydällä syödessään ja sängyssä nukutaan yhdessä. Hyi !
- sundmann
Juuri näin..sitten valitetaan huonosta ilmasta.Se on ihan faktaa että kissan hilse on erittäin haitallista hengitykselle...eikä kukaan pidä susiaakaan sisällä molemmat ovat petoeläimiä
- Anonyymi
Ihan samaa mieltä...ei tarvii kun kämpän ovi aukasta tietää että on kissa asunto. MISSÄ VIIPYY KISSAREKISTERI????? aina meitä koirien omistajia sorsitaan jotka viemme lemmikit tarpeille pihalle,pidämme ne nukkumassa muualla kun omassa sängyssä,emme anna istua ruokapöydällä..etc. nooh ei poikkeavien oikeuksia saa polkea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan samaa mieltä...ei tarvii kun kämpän ovi aukasta tietää että on kissa asunto. MISSÄ VIIPYY KISSAREKISTERI????? aina meitä koirien omistajia sorsitaan jotka viemme lemmikit tarpeille pihalle,pidämme ne nukkumassa muualla kun omassa sängyssä,emme anna istua ruokapöydällä..etc. nooh ei poikkeavien oikeuksia saa polkea?
Hö kissut ovat viattomia luontokappaleita ja luotu vapaasti kulkemaan Boooooooorrrrrrrrnnn freeeeeeeeeeee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709