50% vastaajista tai jotain..oli sitä mieltä.Minun mielestä vastaajat taisivat olla juurikin nämä reunakylien punaniskat jotka eivät käy vaasassa muuta kun pakon edessä sairaalassa tai kaupassa? ja suomea ei osata(muka) sanaakaan...no ei se nyt kyllä ruotsiakaan ole? luulen kyllä että iso osa mustasaaren töissä käyvästä not...punaniska väestöstä ottaa liitoksen vastaan ihan järkevästi...kiitos ja anteeksi
vaasa ei kiinosta mustasaarta
sundmann
3
446
Vastaukset
- pallestrumppa
Niin, normikansalla ei olekkaan aikaa vastailla typeriin kysymyksiin niinkuin Koskön ja muiden peräkylien eläkeläisillä ja muilla heimopäälliköillä
- ei_finnjäveleitä
Ei finnjääveleitä nehän vois vaatia palvelua suomenkielellä
- sundomi-
Olisihan Vaasassa asuin alueita vaikka kuinka esim. Sundomi mutta se on Pyhää maata ei saa kaavoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722