Kuka on palstan surkein kuski

Kaikysyäsaa

15

5177

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se kenelä on Pirlon tuuhea tukka, mikä usein myös silmillle valahtaa ja liikenne kavahtaa.

• h567jh67

Onko darkkiksella muka ajokortti? Tai edes varaa sellaisen hankintaan?

• Haluaisin ottaa osaa sellaiseen ohjelmaan, jossa kilpailtaisiin Suomen Paras Kuski- tittelistä :D
      Voi ihanuus ^__^

• KR_

Kyll se o se Räikköne varmaa?

• Ätmi-

Olen palstan paras kuski sillä ei ole edes ajokorttia ja oon ajanut 100 km.

• Polkuautolla?

Aika hyvin.

• Ätmi-
        Wwuwuw kirjoitti:

Polkuautolla?

Aika hyvin.

Eikun toyotalla. AJoin kaverin autoa koska se oli kännissä.

• No eikös se wwwww, eiku wuwuwu, sanonut että polkuautolla?

• Ätmi-
        PalstaTrolli kirjoitti:

No eikös se wwwww, eiku wuwuwu, sanonut että polkuautolla?

Kai se sanoi. Mä ajoin kuitenkin kaverin toyotalla.

• No niinhän minä sanoin.

• Karvamies

Tunnustan sekä ilmoittaudun. Onko tämä tällä selvä Karvamies on surkein kuski. Jos joku on eri mieltä niin torilla tavataan (ynnä luetaan). Karvamies on karatemies.

• Karvamies

Mikä hemmetin verstappeni tai kukalie pukkas Kiina F1 osakilpailussa edelläajavan kylkeen. Laittakaahan tuohon Karvamies asialle niin varmasti tulisi pahenpaa tuhoa. verstappeni on nynnymies.

• En minä ainakaan, olen meinaan harrastanut rata-ajoa, pellolla oli talvella rata

• Mä olen sellainen keskimääräistä vähän huonompi kuski. Torsotörmäyksiltä olen välttynyt, mutta yhden jalan yli olen ajanut. Ei kuulemma edes sattunut.

Kaiken modernin ja vähemmän modernin kantrirenkutuksen jälkeen kuuntelin 50-luvun konemusiikkia https://www.youtube.com/watch?v=0sUgmzZHVn4
      Hypnoottisella videolla jonkun tyypin vajaan 400 km autoilu sateisesta Bradfordista aurinkoiseen Kaakkois-Englantiin. Tällä voi olla joku syvällinen merkityskin. Voi olla olemattakin.

Vasemmalla ajaminen on muuten jännää ensimmäisellä kerralla. Ei sitä oikein voi harjoitella vaan on syöksyttävä sekaan.

• En usko olevani parhain, mutten myöskään surkein. Oon aika hyvä kuski...☺️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe