Kyllä kuka tahansa erittäin komea ja erittäin isoaseinen mies tai kaunis nainen saa puolisokseen vaikka ruman tai erittäin rikkaan kumppanin, jos vain haluaa. Näin on.
Luusereita olette
rikkaatsuvutonnellisuus
1
308
Vastaukset
- kaikkeasitä
Entäs sitten. Kuka vain tajuaa, että näin se on. Onko se silti oikeaa rakkautta, jos esim. joku köyhä komea mies nai rikasta rumaa naista lääkkeen voimalla isolla aseella. Mun mielestä ei ole. Tai, no jos molemmat saavat mitä haluavat eli mies saa elämän tasoa ja nainen myös laatuseksiä. Silloin asia ok, jos hyväksytään joku kolmas mukaan vielä. Miehelle joku nuori kaunis nainen. No toi mies voi kyl toteuttaa sen jäämättä kiinni mitenkään. UUHH.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764