Onko teitä kiusattu joskus tai oletko kiusannut itse? Itse voin sanoa, että minua on kiusattu mutta se on nyt ohi koska olen löytänyt ystäviä. Kiusaaminen alkoi miltei heti ekalla luokalla kun menin kouluun. Olin eskarissa ollut tosi paljon (tai itseasiassa melkein koko ajan) yhden tytön kanssa. Koulun alussa eräs luokamme tyttö alkoi olla hänen kanssaan ja he alkoivat syrjiä minua. Toinen tönäisi minut niin että polveni aukesi ja sen jälkeen vei kaverinsa kanssa minut terkkarille. Opettaja ei moittinut tyttöä ollenkaan koska en uskaltanut kertoa opettajalle tönimisestä ja tyttö valehteli mun kaatuneen itse. Äitini sanoi kiusaamisesta opettajalle, mutta meitä ei uskottu. Jostain syystä melkein koko luokka alkoi ns. "kiusata" minua. Minä tyhmänä olin kuitenkin joskus vapaa ajalla tämän kiusaajan kanssa. Aloin käydä psykologilla ja se oli yhtä he*vettiä. Tokaluokalla opettajani vaihtui, enkä enää käynyt psykologilla. Olin myös vähän muiden tyttöjen kanssa. Tähän väliin vain on jännä huomata, että en ollut nykyisten BFFien kanssa tekemisissä ollenkaan. Kolkilla opettaja vaihtui taas. Silloin olin tosi paljon luokan tyttöjen kanssa. En kuitenkaan toisen nykyisen parhaan kaverini kanssa. Ystävystyin lähellä asuvan luokkalaisen kanssa kunnolla ja meistö tuli kavereita. Vuonna 2016 olin kaikkien meidän luokan tyttöjen 10v synttäreillä. Neljännellä luokalla opettaja viimein pysyi samana. Eräänä päivänä tämä kiusaaja sanoi yhdelle meidän luokan pojalle että "tönäse toi kuraan" Sitten minä löysin itseni kurasta. Viidennellä luokalla opettaja oli yhä sama. Myös nykyisen BFFäni bestis muutti pois. Minä, hän ja kaksi muuta luokkalaistani tyttöä alettiin olla neljästään. Olemme vieläkin ystäviä kaikki. Anteeksi huonot henkilöselitykset 😂(jos ymmärrätte mitä ne ovat). Kertokaa omat kokemuksenne💖💖💖
T. 06 tyttö
Kiusaaminen
06Tyttö
2
946
Vastaukset
- Turpasaunat
Koittivat kiusata ja löin nii saatanasti turpaa nii ei enää koittanu kiusaa:D
- 34vopettaja
mua kiusataa ku on vaa 17cm kikkuli nii metrimunamake ja tuhoojatauno haukkuu siks ja lyö mun pikkupippellii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851374Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231178- 48884
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 55758
- 101731
- 33702
- 60699