Missä päin Espoota on hyvä leipäjono ja onko niitä leppävaarassa vielä?
Espoon hyvät leipäjonot
6
1264
Vastaukset
- Siberiaopettaa
Eikös Espoon pitänyt olla suomen vauraimpia alueita? No aina sinnekkin yks häpeäpilkku mahtuu. Mene kaupan eteen kerjuulle. Kaitpa ne rikkaat sulle säälistä almuja heittää. Tai mitä jos menisit töihin? Miltä työnteko kuulostaisi kaltaisesi mätisäkin/limanuljaskan korvaan? Ihan vittu rehellinen kunnon työ!!! Perkele mene jo!!!
:'D Minkähänlainen nettomaksaja ja yhteiskunnan tukipilari mahtaa löytyä ruudun takaa, kun tämän tason paskaa osaa suoltaa?
- siberiaopettaa
löysitkö jonoon?
- katso.netis
Espoon keskustassa terkkarin takana ainakin on yksi. Lepuskista en tiedä kun köyhänä en ole päässyt sinne saakka.
- mikäleipäjono
Mikä ihmeen leipäjono täh, menkää kauppaan ostaa rahalla. Menkää töihin.
- Omassarauhassaparas
Töissä saa kuulla vaan vittuilua. Olen kuntouttavassa ja siellä ne henkilökunta väittelee ja riitelee. Siinä minä istun ja tuijotan kelloa päivät. Onneksi vain 4 tuntia 3 kertaa viikossa. Käyn enää vain eu ruokakasseja hakee,kun rikastun joka kuntouttava päivä 9€ :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764