Kuntolomasuosituksia?

Väärällä palstalla todennäköisesti - Toivon, että suotte anteeksi ja ehkäpä vastaisittekin.

Nyt tuntuu siltä, että pitäisi päästä muutamaksi päiväksi lomaselle, esim. pitkä viikonloppu 3-5 päivää. Saatan ehkä lähteä itsekseni ja silloin olisi kiva liikkua välillä myös ryhmässä tms. (En lähde seuranhakumielessä ja osaan liikkua itseksenikin.)

Onko teillä hyviä kokemuksia kivoista kylpylöistä, kuntokeskuksista tms. paikoista, joissa voisi viettää muutamia päiviä ja saada pattereita ladattua ja lihakset toimimaan?

9

507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rentoudu

Jos haluat saada kuntoasi kohenemaan ja mielesi virkistymään, niin mene vaikka Vierumäen urheiluopistolle.
      Minä olen käynyt kuntolomilla muutaman kerran ja todennut parhaiksi paikoiksi juuri urheiluopistot.
      Siellä on juoksuradat ja uimahallit ja erilaiset salit kaikille lajeille. Vierumäellä on lisäksi ravintolatilat.
      Majoitus on ihan mukiinmenevää. Vierumäellä hotellitasoista.
      Kokeile.

• minä taas

oltiin viikonloppu Peurunka-nimisessä paikassa, Laukaalla. kuntoilua, uimista, hyvää ruokaa ja savuton ravintola, raittiita (melko)ihmisiä. Oli mukavaa,hyvät www-sivut, kurkkaa. Oulun Eden myös ok.

• minä taas kirjoitti:

oltiin viikonloppu Peurunka-nimisessä paikassa, Laukaalla. kuntoilua, uimista, hyvää ruokaa ja savuton ravintola, raittiita (melko)ihmisiä. Oli mukavaa,hyvät www-sivut, kurkkaa. Oulun Eden myös ok.

mielikuvat jäivät.Väljät toimitilat, ystävällinen ja välitön hekilökunta,ei tarvinnut robottien kanssa asioida.

• emw34 kirjoitti:

mielikuvat jäivät.Väljät toimitilat, ystävällinen ja välitön hekilökunta,ei tarvinnut robottien kanssa asioida.

Peurungasta.

• Vierumäen olinkin melkein unohtanut.
        (80-luvulla vierailin siellä muutamia kertoja ilokseni. Olin koulutustilaisuuksissa oman alani asiantuntijana, viihsyin hyvin, sain tuplapalkan ja päivärahan yms. mukavaa ja yllättäen silloinen työnantajanikin oli tyytyväinen - kun firman nimi näkyi koulutusohjelmassa.)

Pitänee ottaa selvää, millä aikataululla sinne pääsisi.

Muitakin vinkkejä otan edelleen mielelläni vastaan.

Lämmin kiitos!

• emw34 kirjoitti:

Peurungasta.

Lämmin kiitos viestistäsi.

Peurungassa en ole vielä käynytkään. Mielessäni se oli sotainvalidien kuntoutuslaitoksena.
        Pitää ottaa selvää, kuntolomia suunnittelen viettäväni jatkossa aina tilaisuuden tullen.

• minä taas
        minä taas kirjoitti:

on se kuntoutuspaikka, mutta kyllä siellä oli sekalaista seurakuntaa, lapsiperheitäkin. hyvät ulkoilumaastotkin ja upea järvi.

• Pirre*

tässä syssyllä Wimss - nimisessä kylpylässä kuusi päivää. Kylpylä on Tallinnasta noin kymmenen kilometrin päässä. Siellä oli näitä erilaisia "hoitoja" ja uimahalli, sekä kuntosalin käyttömahdollisuus. Olihan siellä sitten nämä kaikki kauneussalongit yms. , sekä mahdollisuus silmälääkärillä käyntiin ja pokat sai viikossa matkaansa.

Mitä minä olisin siellä kaivannut, olivat paremmat kuntopolut, tai niitä ei siellä ollut olemassakaan. Siellä oli hieman "tylsää" jos ei sitten lähtenyt Tallinnaan kiertelemään. Palvelu- ja siisteystaso oli ensiluokkaista, ruoka ihan hyvää, joskin kuuden päivän jälkeen tuntui jo samanlaiselta.

Voin suositella, jos muuten käy sapluunaan.

• Wiimsin kotisivuilla kävinkin jo eilen ja sitä vähän mietin.

Kiitos, että kerroit kuntopolkuasiasta. En taida nyt sinne lähteä, koska haluan päästä myös ulkoilemaan. Tallinnaan asti en viitsisi kävellen lähteä, varsinkin kun siellä ei juuri taida olla kevytliikenneväyliä ja matkakin on vähän liian pitkä.

Wiimsiä pitää sitten ajatella mahdollisena viikonlopun hemmotteluhoitopaikkana joskus myöhemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe