Saako lippuja Alanyasportin peleihin

Moi Onko kellään tietoa minkä hintaisia ja mistä voi ostaa Turkin liigan Alanyasportin kotipeleihin lippuja ?

7

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alanyasporfani

Tarvitsen ensin Passolig kortin, jonka saa esim Alanyasporin toimistosta. Tarvitaan passi ja yksi valokuva mukaan ja 20tl rahaa. Tällä kortilla saat ostettua Alanyasporin peleihin ottelulipun ja niitä on erihintaisia. Joko Alanyasporin toimistolta tai sitten tarpeeksi ajoissa kopista ennen jalkapallostadionia.

• Nyt peli käyty katsomassa Alanyasport-Antalyasport 3-1. Passolig korttia (25TL) ei saa Ataturkin patsaan luona olevasta myymälästä vaan jossain yläkaupungilla olevasta toimistosta Itse sain kun otin puheeksi Alexin baarissa omistaja hommasi sen, tarvitsi passin, valokuvan, puh.numeron, sähköposti osoiteen Lipun sai ostettua Ataturkin myymälästä, keskeltä katsomoa 30TL ( 6 e ) Peli ilmoitetaan pelattavaksi sunnuntaisin mutta oikea päivä ilmoitetaan vasta muutama päivä ennen peliä, eli seurattava netistä, jos ilmoituksessa ei ole kellon aikaa päivä ei viellä tiedossa. Itseltä meni eka peli ohi kun luotin että peli sunnuntaina. Tingitty taksi kyyti keskustasta Stadionille 30TL korkein pyynti 150TL

• Ghrhtjtj

Et siis seurannut peliä ollenkaan vaan katselit yleisön käytöstä enemmän. Hyvää viihdettä sekin. Peli päättyi nimittöin 3-2.

• Tulihan sitä peliäkin katsottua oli viihdyttävää. Tosin olin jo poistunut kun Antalyan toinen maali syntyi näköjään yliajalla.

• Gfefrtr
        perttil kirjoitti:

Tulihan sitä peliäkin katsottua oli viihdyttävää. Tosin olin jo poistunut kun Antalyan toinen maali syntyi näköjään yliajalla.

Vaikka sinne asti vaivaannuit, koit sen passoligsimputuksenkin ja sitten lopulta lähdet pois kesken pelin? Mikä siellä sitten kiinnosti kun se itse peli ei? Et tainnut ymmärtää mitä siellä tapahtui? Minusta sinun juoppona kannattaisi keskittyä vain viinan juontiin. Vaimosi
        Alanyan tekosien valvontakin on epäonnistunut sinulta. Ryhdistäydy mies!

• Gfefrtr kirjoitti:

Vaikka sinne asti vaivaannuit, koit sen passoligsimputuksenkin ja sitten lopulta lähdet pois kesken pelin? Mikä siellä sitten kiinnosti kun se itse peli ei? Et tainnut ymmärtää mitä siellä tapahtui? Minusta sinun juoppona kannattaisi keskittyä vain viinan juontiin. Vaimosi
        Alanyan tekosien valvontakin on epäonnistunut sinulta. Ryhdistäydy mies!

Tietysti se peli ja tunnelma siellä kiinnosti. Kyllä sitä kerkesi kolmessa viikossa juoda viinaakin All inclusive 12e vuorokausi sai juoda klo. 08-23 ja sai jopa ruokaakin kolmasti päivässä jos sattui hiukomaan. Eikös se ole niin että mitä enemmän kerkiää juoda sitä enemmän tulee säästöä. Ja kaikkein parasta ei tarvi kuunnella vaimon nalkutusta kun turkin miehet hoitelee sen puolen. Syksyksi tarvii visiin ottaa neljän viikon reissu. Tuu sinäkin.

• AkatHellanÄäreen

Vieläkö naiset päästetään jalkapallokatsomoihin?

Erdogan vääntää ruuveja tiukemmalle ja veikkaan että kohta eivät enää pääse.
      Se on hyvä asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1446
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1228
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      50
      968
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      910
    5. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      823
    6. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      820
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      802
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      784
    9. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      780
    10. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      32