WLAN lakkasi pelittämästä Windows10 päivityksen jälkeen. Epäiltiin että ajurit eivät ole ajantasalla mutta kun tarkistin, niin väittää että tämä on uusin. Muita ratkaisuehdotuksia? Harmittaa kun ei pääse läppärillä langattomasti verkkoon (piuhallisena/laajakaistana toimii), kun olisi suuri tarve opiskeluissa ja muulloin kun ei ole kotona. Kiitos etukäteen avustanne. :)
Tässä joka minulla käytössä: Realtek RTL8188CE 802.11bgn WiFi Adapter
Ohjaimen versio: 2013.12.331.2016
WLAN ei toimi 10 päivityksen jälkeen
Wlanw10eitoimi
5
167
Vastaukset
- bööörb
Koska windowsin internet ei aukee, ennekö ms palvelin vastaa,
sitäennen se kertoo keltaista kolmioo yhteyden päällä - WindowsKieltoon
Eihän windows koskaan toimi!
- Anonyymi
Oliko se uutta sinnulle! Me sen tiesimme!
- Niih
Jos sulla tai jollaan kaverillasi edes on älyluuri, niin mee sen kautta nettiin.
- tuskainenjuttu
sellasta se on windowsin kanssa tuskailu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764