Tosiaan alkaa tuntua siltä, että mieluummin asuisin vuokralla. Miehellä kun on kova päättämisen tarve ja omaan taloon pitäisi päästä tällä punaisella minuutilla. Itsellä ei vielä kovinkaan kiirettä, opiskelut kesken ja työpaikasta ei tietoakaan... Mies on saanut päähänsä muuttaa metsän keskelle omaan rauhaan ja nyt ollan tapeltu paikasta niin kauan kun ollaan asuntoa katseltu.. Joten asun mieluummin vuokralla kuin tappelen verisesti siitä kumpi saa päättää loppuelämää koskevan asuinpaikan.
Nimimerkki: Ei metsään!
ERON PARTAALLA!
3
1123
Vastaukset
metsässä ole niitä työpaikkojakaan. Toisaalta, jos ei ole töitä, miksi ei yhtä hyvin voisi asua vaikka "metsässä"? Jos vaikka ministeri Pekkarinen hajasijoittaisi taas jonkun valtionviraston jonnekkin "hevon kuuseen", niin sitten olisi edullinen asunto lähellä työpaikkaa... höh. Suosittelen kuitenkin ottamaan eron ja pysymään ns. sivistyksen parissa.
- Maarit-66
En suosittele metsään lähtemistä.
Olet aivan oikeassa mitä kirjoitit!!
Tsemppiä ja voimia sulle :) - Ci-Tikka
Eiköhän tässä nyt ole kysymys suhteesta ja teidän yhteisen arvomaailman yhteen sovittamisessa. Jos tuollaisessa tilanteessa kämpän ostatte, johon vain toinen on tyytyväinen, menee suhde kivikkoon aika varmasti. En suosittele, ystävän vastaavasta tilanteesta oppineena.
Tämäkin on hyvä myöntää lopulta, että on joskus on parempi erota kuin sinnitellä yhdessä. Jos toinen on lande ja toinen urbaani ja kumpikin pitää kiinni omasta vakaumuksestaan niin parempi erota. Uusia kumppaneita löytyy kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816