Raitis mies ei saa parisuhdetta eikä voi perhettä perustaa. Nykyään lapsia syntyy tosi vähän koska ihmiset on liian raittiita. Joisitte viinaa ja menisitte baariin niin niitä perheitäkin voisi perustaa.
Säälittävää olla raitis mies
10
184
Vastaukset
Sä vaan jaksat tätä samaa asiaa toistaa päivästä ja viikosta toiseen. Mutta mitä sun aloitukseen tulee, niin eipä siitä syntyvyyden laskusta ole mitään haittaakaan yhteiskunnalle ja ihan hyvin sitä voi miehet elää onnellista elämää lapsettomanakin. Silloin kun miehillä ei ole lapsia, niin he voivat panostaa elämässään vaikka siihen työelämään ja varallisuuden kartuttamiseen.
Suomessa alkoholi on niin kallistakin, että siinäkin säästää paljon rahaa, jos ei juo ja eikä käy baareissa.- VIinamies--
Kannattaisi sinunkin vaan lähteä baariin juomaan viinaa niin näkisit miltä naiset näyttää.
- viinamies
Kannatta avain juoda kiltisti viinaa nuorena niin löytää naisen, voi perustaa perheen ja saa lapsia.
Ei sitten vanhana kaduta kun joutuu olemaan yksin vaan lapset tulevat juhlapyhinä kylään. - Kaisanoasaa
Ei tule edes lapsia koska ei ätmi saa lapsia. Tässä on aika yksinäinen elämä edessä kuten darkilla ja muilla palstan ätmeillä.
- IhastunutKurppa
Herää jo kultu todellisuuteen ja älä missaa mahdollisuuttasi. 💋
- panisin-mies
Säälittävää on olla ätmi ja neitsyt setä.
- jokumies83
Eipä kyllä vähempää vois kiinnostaa mennä baariin jossa musa on liian isolla ja känniset örveltää. Rauhalliseen pubiin jossa melua ei ole paljoa vois joskus kävästäkin, mutta melupaikkoihin ei kiitos.
- Viinanainen
Raitis mies ei vappuna saa naista. Viinaa kun juo niin naisia saa todella helposti.
Kävi vähän toisin päin: Kun toiveet naisen saamisesta loppuivat, niin ei ole enää mitään syytä juoda viinaa. Kahvilla mennään.
- pullotkoliseekollitpulis
Oletko sä oikeasti joku viinakaupan edustaja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889