Eli te jännitätte sitä ihan turhaa. Mä itse olen 13w ja tyttö, mulla alko 10vuotiaana menkat, karvoitus sekä rinnat kasvaa. Ja tietysti finnejä tulemaan. Muakin se jännitti, mut sit ku te totutte siihen. Te huomaatte jää siäistätte sen 1-2 vuoden aikana, eikä se tunnu enää kamalalta. Itselläni silti kesti kokonaiset 3 vuotta. Ja oon siis 10 vuotiaast tähän päivään ku oon 13 vuotias, nii sisäistänytnkoko tän asian. Mä, kuten tekin, muututaannaikuisiksi. Saamme oman elämän, ja uuden alun aikuisena omassa asunnossa. Eli ei oo vaikee asia. Se alkaa noin 10-15 vuoden iässä. Joillakin jo jopa 8-9 vuotiaana.
10-12m vuotiaat tytöt. Puhun nyt teille suoraan.
MirandaUusi
6
322
Vastaukset
- Herranjestass
Mitä vittua
- MirandaUusi
Siis kuten sanoin, puhun vain suoraan.
- tietäjä
huijaat panin sua korvaan toissa päivänä ja sulla oli kikkeli ja muka menkat? miks oot tollane huijari
- MirandaUusi
Missä muka? Näytä todistus. Niimpä, sillä ei oo niitä. Olen tyttö. Enkä valehtele.
- MinaVain
Töllasta tähän. https://www.youtube.com/watch?v=u_maxF4J1tY
- MirandaUusi
Tylsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712