Se on mennyttä. Ensiksi vaimo ajoi ilman öljyä - ja vei mielummin siskonsa IKEAan kuin auton huoltoon. Sitten korjattiin venttilinnostajat. Meni 2,5v ja kuulemma ko. korjaus ei tehty oikein.
Nyt on kuulemma sylinteritkin menneet (?) ja venttilitkin pitäisi vaihtaa. Kustannusarvo moottorin korjamiseen 3200e josta 1400e osia.
Herää kysymys, mitäköhän mahtaa kustantaa jos löytyy jostain kolariautosta sama moottori, ja että sellainen vaihtaisi kotia?
moottori hajosi
6
1737
Vastaukset
- Jamppa1
öljynpuutostautista kärsineet koneet on sellaisia että ei mun mielestä kannata korjata. Yhden paikan korjaat niin kohta hajoo toinen.
Kysy vaikka tuontikonetta www.motorteam.fi - Pro
Täältä mm.
http://www.autovahinkokeskus.fi/ Pistä ilmotus Keltaseen pörssiin.
Vaihdetaan nalkuttava akka Ooppelin moottoriin,myös paljon ajetut kiinnostaa.- onko
Työnnä koko paska hajottamolle , nyt siitä voi saada 50 Euroa, kun romuraudan hinta on korkealla. Ostaessasi Opelin ei voi muuta saada kuin paskakasan.
- TUOMAS
Mikä on, ettei tollainen sakki
voi ajaa ja rikkoa kuin 100 hevosvoimaisia ?
Mä olen itse ammattiasentaja ja
ajan 1300 kuutioisella ja vanhalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806