Mitens nyt suun panee Nokian kaupungin suuri poika Jorma "Emeritus" Laitinen?
Puolustusministeri Seppo Kääriäinen (KEPU) aikoo lopettaa armeijan varikon myös Nokialta.
Sen sijaan omasta vaalipiiristään Seppo Kääriäinen ei lopeta varuskuntia/varikoita.
Tuttu KEPUlainen kotiinveto jatkuu...
Kääriäinen lopettaa Nokian varikon
11
572
Vastaukset
- jäkäjäkä
jäkäjäkä. Jutussasi asiaa 0 !
- mäkämäkä
"Jutussasi asiaa 0 !"
Lopettaako Kääriäinen sitten omastakin vaalipiiristään varuskuntia?
Silloinhan kävisi toteen niin kauniisti sanonta, että kepu pettää tarvittaessa omansakin.
- Emeritus
Armeijan kuljetusvälinevarikkoa Nokialla ei tulla lopettamaan pitkiin aikoihin, parastaikaakin sinne tehdään uusinvestointeja.
Esimerkiksi Niinisalossa on Suomen modernein tykistövaruskunta.
Jostain syystä Seppo Kääriäinen (KEPU) haluaa tämänkin varuskunnan lopettaa.
Ei sillä ole KEPUlaiselle merkitystä onko johonkin investoitu tai jotakin kehitetty.
Kähmintä ja kotiinpäin veto ne vain KEPUlaiselle ratkaisevat.(15.02.2005 13:29) Nokialla sijaitseva puolustusvoimien kuljetusvarikko saatetaan lakkauttaa. Puolustusvoimien varasto- ja varikkotoimintaa pohtineet selvitysmiehet esittävät, että Nokian varikko ja Hämeenlinnan panssarivarikko yhdistetään ajoneuvovarikoksi, joka sijoitetaan Hämeenlinnaan. Selvittäjät esittävät perustettavaksi Ähtäriin Länsi-Suomen varikkoa, jota varten yhdistetään Ähtärin asevarikko, Parkanon pioneerivarikko ja Ilmajoella toimiva lääkintävarikko. (STT)
- Tapio.Talvi
väärässä tamperelaisten tietojen mukaan. Varikko siirretään ehkä Vammalaan tai jonnekin. Ehkä Nokia liitetään Vammalaan, jolloin tästä ongelamsta selvitään.
Onneksi muuten sanoint: armeijan kuljetusvälinevarikkoa Nokialla ei tulla lopettamaan pitkiin aikoihin. Pitkä voi päättyä tämän kevään aikana. - Tuomari Uusio
Känä kirjoitti:
Esimerkiksi Niinisalossa on Suomen modernein tykistövaruskunta.
Jostain syystä Seppo Kääriäinen (KEPU) haluaa tämänkin varuskunnan lopettaa.
Ei sillä ole KEPUlaiselle merkitystä onko johonkin investoitu tai jotakin kehitetty.
Kähmintä ja kotiinpäin veto ne vain KEPUlaiselle ratkaisevat.ja Etelä-Suomen ampuma-alue. Sitä ei voi lakkauttaa.
- Uusinen
Känä kirjoitti:
(15.02.2005 13:29) Nokialla sijaitseva puolustusvoimien kuljetusvarikko saatetaan lakkauttaa. Puolustusvoimien varasto- ja varikkotoimintaa pohtineet selvitysmiehet esittävät, että Nokian varikko ja Hämeenlinnan panssarivarikko yhdistetään ajoneuvovarikoksi, joka sijoitetaan Hämeenlinnaan. Selvittäjät esittävät perustettavaksi Ähtäriin Länsi-Suomen varikkoa, jota varten yhdistetään Ähtärin asevarikko, Parkanon pioneerivarikko ja Ilmajoella toimiva lääkintävarikko. (STT)
????
Uusinen kirjoitti:
????
Minulla ei ole mitään Parolaa eikä muitakaan varuskuntapaikkakuntia vastaan.
Minusta yhtäkään varuskuntaa ei saisi lopettaa.
Seppo Kääriäisen ajama malli yhdeksän varuskunnan lakkauttamisesta on vastenmielinen.
Tuo Nokian varikon kysymys on tarkoitettu ainoastaan Jorma "Emeritus" Laitisen silmien avaajaksi. Tosin Laitisen silmät lienee niin kyllästetty KEPU-silmälaseilla, että järkipuhe ei tehoa.
- Emeritus
"Puolustusministeri Seppo Kääriäinen (KEPU) aikoo lopettaa armeijan varikon myös Nokialta."
------------------------------
...selvitystyöryhmä vasta luovutti raporttinsa Kääriäiselle tänään.
Hallitus ja Kääriäinen tekee päätöksiä vasta maaliskuun lopulla. - Simpukka
Nokian ei kannata pitää suuria varastoja, sillä nykyaikaisessa kauppasodankäynnissä mallit vaihtuvat nopeasti, eivätkä vanhat mallit kelpaa edes mummoille.
Myöskään kännykköjen korjaaminen ei kannata. Tulee liian kalliiksi. Sitä paitsi Nokian varikkomiehet ovat uskomattoman hitaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969