Aivan sama mihin Suonenjoella kävellen kulkee, etenkin niihin kauneumpiin paikkoihin, niin huomaa että kaupunki antaa piutpaut viihtyisyydelle esimerkiksi kaupungin käsittääkseni ainoa julkinen käymälä ulisee inisee vinkuu taukoamatta todella ärsyttävästi, onko tarkoitus ajaa se ainoakin torille eksyvä kauppias hulluuteen? Itse ainakin istuskelisin mielelläni paistattelemassa päivää kaupungilla ja torillakin kunhan ensin heittäisin kranaatin siihen pirun ulisevaan käymälään, mutta kas kaupungista ei löydy yhtään penkkiä.. hyppyrimäkien ympäristössä olisi kiva kuljeksia mutta se on todella rytöisessä kunnossa, kai se on tärkeämpi kaavoittaa ja rakentaa uusia kalliita taloja tyhjilleen ainakin raha siinä saadaan liikkeelle...
Kaupungin viihtyisyys hunningolla.
Jiil
1
374
Vastaukset
- eijaksaajatella
No voi että.Käytä mielikuvitusta.Niin monella ihmisellä täällä suonenjoella on asiat pahemminkin.Älä kehtaa ruinata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745