Olen 19-vuotias tyttö hyvinkäältä ja minun kavereilla alkoi menkat 11-vuotiaana. Onko vakavaa?? Saanko jälkeläiläisiä
menkat alkavat milloin?? Auttakaa oikeasti
2
142
Vastaukset
Ehkä olisi jo syytä käydä lääkärin puheilla. Eihän tuo nyt ainutlaatuista ole, mutta onhan se hyvä selvittää, ettei ole elimellistä vikaa.
Onhan pituuskasvusi loppunut? Ettet tosiaan ole vaan vähän myöhässä. ; )
Niin, vioista puheen ollen: ethän ole alipainoinen? Tai rajusti treenaava huipulle haluava urheilija?- MäOonCool
Et saa lapsia jos ei oo menkkoja, lapsien saamiseen menkat täytý olla alkaneet. Itselläni alkoin yli 3 vuotta sitten kun olin 10vuotias, ja toi sun juttus ei oo normii. Niiden pitäis vähimmän mukaan olla alkaneet, jo noin 16 vuotiaaksi. Jollei, nii sitten se on aika harvinaista. Mene lääkärille, hän osaa sinua tässä tilanteessa auttaa paremmin, ku me täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764