Vaihtamalla Heleniin sähkölasku pienenee puolella sähkön kulutuksen osalta. Siirtoa ei voi kilpailuttaa. Miten on mahdollista, että siirtohinta on 400e kahdelta kuukaudelta Paneliankoskem voima. Eihän se ollut kuin muutama kymppi vielä pari vuotta sitten.
sähkön siirto
2
281
Vastaukset
- onpassenoussut
Helen on vuosia ollut edullisimmasta päästä sähköntoimittajia, mutta jos pystyt puolittamaan laskusi energiamaksun osalta yhtiötä vaihtamalla, on nykyisen yhtiösi hinnoittelu kyllä hämmentävän korkea. Mutta laskuistasihan sen hinnan näet, niin energiahinnan kuin siirtohinnankin, näet ne sekä per kWh että kokonaishintana ja näet mistä määrästä sinua laskutetaan! Siis mistä määrästä on tuo 400 E/ 2 kk siirtohinta, katso sitä laskuasi. Ota sitten myös, jos mahdollista, lasku sieltä parin vuoden takaa ja vertaa, samat tiedot löytyvät sieltä. Näet siis onko kulutuksesi olennaisesti kasvanut tai onko se siirtohinta väittämälläsi tavalla 20- kertaistunut!
Näin mökkiläisenä olen suosinut Paneliankosken Voimaa kilpailumatta. Laittaa kuitenkin miettimään, olisiko firmaa, jolla siirtohinnat eivät olisi lähteneet käsistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52843Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745