Kyllä on alaarvoisessa kunnossa siltatie.jotain laastareita laitettu sinne tänne.todellinen käyntikortti nakkilandiaan.ensin suljettu huoltsikka ja sitten se tie...kaipa siitäkin voisi tehdä sora tien jos ei ole parempaan varaa
Siltatien asvaltti
5
484
Vastaukset
- Rasvari
Maksa verosi niin saadaan polku kuntoon. Äläkä kitise turhista
- kauppias
Kyllä veroja olen maksanut paljon enemmän kui moni muu silti siltatien paikkaus on ala-arvoinen suoritus sanoipa kuka mitä tahansa.
- kkaupanväiski
Ei auta pelkkä verojen maksaminen kuntapäättäjien pitäisi myös toimia kuntalaisten etujen hoitamiseksi mutta ,kun katsoo keitä siellä on ei voi tapahtuakaan mitään pelkästään omien kokouspalkkioitten nostaminen on monella päätavoite.esim mitä ovat saaneet aikaan sdp:een kirjoilla sinne valitut huihaihapelit ?
- Meetöihi
Mistäs vitusta päättelet että oot maksanu veroja enemmän kun muut?? Pelle
- kaupaväiski
Nakkilassa on ilmeisesti vastauksestasi päätellen liikaa kaltaisiasi puliveivareita,jotka eivät maksa veroja vaan nostavat sossusta muiden sinne maksamia euroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745