Hieno viikonloppu venäläisen tyttöystävän kanssa

Ab320

Saattelin juuri venäläisen tyttöystäväni kotimatkalle. Harrastettiin seksiä koko viikonloppu. Nyt on hyvä lähteä uuteen duuniviikolle kassit tyhjinä. Suosittelen venäläistä naista. Antaa hyvät kyydit...:) aisuruus ei ole vaihtoehto, on säälittävin tapa saada nainen. Hyi teitä.

8

319

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmärsin viimeinkin mikä minussa on vikana.

Olisi pitänyt tietenkin jättää väliin yhdessä grillaaminen, jääkiekon katsominen vierekkäin sohvalla, kaupassakäynti, ikkunoiden pesu, ulkona syöminen, pitkät keskistelut, koirantalutus, kukkien istutus, Saara Aallolle naureskelu sekä kylpeminen.

Olisi pitänyt keskittyä pelkkään kassien tyhjennykseen.

Ätmi-setä on ätmi-setä vaikka suklaaseen dippaisi.

• Perhantula

Luulin, että sielussani ei kateus asuisi, mutta nyt taisi käydä toisin.

Ajattelin, että on siistiä katsoa töllöstä kun apinan näköiset miehet luistelee mustan kiekon perässä ja suomalainen feikkilesbo-opportunisti laulaa eurovision laulukilpailussa, mutta ei näköjään sittenkään.

• Kupinkääntäjä

Toista on usalainen nainen, tikapuut pitää olla että pääsee hampurilaispurijan päälle ja alastulo on kuin mäkeä laskisi.
      Onneksi olkoon oikeasta valinnasta

• setämiesx

Hyvä Juha. Vapauduit vihdoinkin naisen puutteesta.

• glonks

Upeeta. Jättihän yhteystietonsa ja tilinumeronsa? Nyt vaan seuraat kirveleekö tai jotain.

• No niin. Sehän hyvä.

Tuossa muutaman talon päässä miehellä on myös venäläinen vaimo. Se antaa muutaman kympin kaljarahaa ukolleen, joka vippailee kävellä tästäkin usein ohi. Kyllä se on kehunut ihan vaimoaan...käy töissä, kun mies ei voi.

• 342

Eikös niillä venakoilla ole järjestään tenavia jokaisella? Venäläistä neitsyttä ainakin on mahdotonta saada. Meinaan vain, kun tuosta aisuruudesta huomauttelet.

• Naisasialooser11

Minullakin on kiikarissa kolme venäläistä naista, ajattelin saada heiltä pillua tässä kesän aikana. Myös baarissa on pari kertaa ollut parikymppinen kaunis venäläinen nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1538
    2. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1429
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1335
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1301
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1245
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      988
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      941
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      881
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      806
    Aihe