Minä en tarvitse uutta enkä vanhaa heilaa helluntaiksi, mutta sortsit tarvitsisin ja sassiin.
Mistä löytyy persevälle, reitevälle, vyötärönsä kadottaneelle, jenkkakahvaiselle daamille sortsit?
Plussaa on siloiset, ei luumusukkaiset suorat sääret ja kaposet nilkat
Entiset, bermudat istuivat yllättävän hyvin ja olivat tarpeeksi pitkät.
Mutta eivät istu enää. Kokeiltu on.
Älkääkä ukkoloiset sanoko, ettei kuusikymppinen voi pitää sortseja.
Mutta mistä ne löydän?
Sortsit kateissa
15
268
Vastaukset
Kannattaa selailla kauppoja full HD näytöllä varustetulla äly-kännyllä.
Palstahan on kertonut että sellaisella kännyllä katsellaan myös ilman Shortseja.
H.Kyllähän niitä luulisi isojen tyttöjen mallistoista löytyvän, oletko etsinyt?
- Bengalitikku
Osta farkut tai kesähousut ja pätkäise tee-se-itse shorteiksi.
Trikoiset lerpattavat shortsit on kamalat kellä vain. Tai collegekangaiset. Kotona tai pihapiirissään, kuka piittaa. Bengalitikku kirjoitti:
Trikoiset lerpattavat shortsit on kamalat kellä vain. Tai collegekangaiset. Kotona tai pihapiirissään, kuka piittaa.En minä tartte, minulla on hyvät 20 vuotta vanhat "sorssit", kun kerta päälle mahtuvat, suotta uusia hanki.
Juu, leskeähän sinä neuvoit.- Bengalitikku
Sori. Leskeä neuvoin.
Anci
Olen etsinyt.
Yhdessä ateljeessa tehdään kyllä mittojen mukaan, mutta ovat aika kalliita.
Suuret koot ovat hassunkurisia lyhyellä naisihmisellä.
Leveyttä on hirveästi, mutta vyötärö pitäisi löytyä.
Kapeammat taas eivät sovi päälle.Bengalitikku kirjoitti:
Trikoiset lerpattavat shortsit on kamalat kellä vain. Tai collegekangaiset. Kotona tai pihapiirissään, kuka piittaa.Bengal
Minulla ei ole ollut viimevuosina farkkuja ollenkaan.
En löydä sopivia.
Aikoinaan kun olin hoikka, ei ollut mitään ongelmia.2lesken kirjoitti:
Anci
Olen etsinyt.
Yhdessä ateljeessa tehdään kyllä mittojen mukaan, mutta ovat aika kalliita.
Suuret koot ovat hassunkurisia lyhyellä naisihmisellä.
Leveyttä on hirveästi, mutta vyötärö pitäisi löytyä.
Kapeammat taas eivät sovi päälle.Varmasti ovat ateljeetyönä tehdyt kalliita, minä katselin pojalle sisäkenkiä, tilaustyönä tekevät ja hinta on sen mukainen.
Farkkusortsit on kivat, mutta kangas ei saa olla liian jämäkkää ja paksua, hiostavat älyttömästi.
Lykkyä etsintän!
Just pätkityt farkut istuu yleensä hyvin, jos ne on istuneet hyvin ennen saksimista niin sopivanmittaisina shortseina ne istuu ihan yhtä hyvin. Niissä on yleensä myös vyölenkit ja lahkeiden suut voi hapsuttaa tai kääntää.
- vähissä.vaatteissa
Minä myös teen vanhoista pitkiksistä shortseja. On erilaisia. Mutta Prismasta ostin viime kesänä yhdet edulliset ja sopivat, ohutta kangasta. Siellä oli kaikenlaisia kokoja.
- Annalantiosiheiluu
Annapa persevät mitat, makkaroiden tarkkuudella, niin teetätän sulle sopivat Sörtsit.
- aamuuinti
minulta saisit paksut nilkat ja pattipolvet, sopisi sinulle paremmin kuin minulle.
- ehdotus.vain
Entäpä eräkaupoista. Mökkimies, Partioaitta tms. On taskuja, mihin avaimet ja kännyn saa.
- Bengalitikku
Katsastapa miesten osasto. On eri mitoituksia. T-paita tai pusero päälle. Valmiit shortsit tai pätkäistävät. Mitä väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969