Mitä seuraavaksi kun yksi kotiavain tippuu hissin ovien välissä olevaan rakoon ja katoaa johonkin "mustaan aukkoon"? :(
Lähetin jo huoltoyhtiölle viestiä mutta vastataan todennäköisesti vasta maanantaina......
Miten yleensä avaimen katoamistapauksessa - saako teettää itse uusi avain? Entäs pois muuttaessa, varmaan pitää sarjoittaa uudelleen kai? Paljonko se suunnilleen maksaa? Kotivakuutus tuskin mitään korvaa?
Avain tippui hissin ovien välisestä raosta alas
kadonnutavain
2
1295
Vastaukset
- Hissimies
Moi. Ei ole ensinmäinen eikä viimeinen kerta. Huoltoyhtiö tilaa hissiasentajan paikalle ja hänellä menee noin 2min avaimen takaisin saamiseen.
- Kallistataisittenei
Ja maksoi 100 euroa. n. 10 vuotta sitte. Riippuu tietty avaimesta, mikä sieltä kannattaa noukkia. Meillä muksu pudotti ihan ura-avaimen, ukki ehti soittaa hissimiehen. En olisi itse muuta kuin teettänyt uuden avaimen, en ole vuokralainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722