Mies sanoi totuuden läskistä naisesta lentokoneess

Naisasialooser11

23

424

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaisanoasaa

      Mua ainakin pelottaisi olla lentokoneessa paksun naisen kanssa. Eihän se lentokonekaan mahdottoman painavaa lastia jaksa kantaa, putoaa pian alas kun akka tietysti ahtaa kaiken irti saamansa kitaansa heti kun tarjoilu alkaa.

      • älyhoi

        Se sama lastihan sillä lentokoneella on kannettavanaan, olivat ne tarjoilut vierustoverisi mahassa tai siellä tarjoilukärryssä.


      • kaisanoasaa
        älyhoi kirjoitti:

        Se sama lastihan sillä lentokoneella on kannettavanaan, olivat ne tarjoilut vierustoverisi mahassa tai siellä tarjoilukärryssä.

        Ei vaan kun läski ämmä tunkee kaikki sapuskat kitaansa ja istua piereskelee omalla paikallaan niin ei se kone silloin enää ole balanssissa vaan siitä tulee epäkurantti ja se on kaikille ilmakuopille sun muille altis ja putoaa helposti. Kyllä mä nämä asiat tiedän, olenhan valan tehnyt liikennelentäjä melkein.


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Ei vaan kun läski ämmä tunkee kaikki sapuskat kitaansa ja istua piereskelee omalla paikallaan niin ei se kone silloin enää ole balanssissa vaan siitä tulee epäkurantti ja se on kaikille ilmakuopille sun muille altis ja putoaa helposti. Kyllä mä nämä asiat tiedän, olenhan valan tehnyt liikennelentäjä melkein.

        Melkein valan vannoneen liikennelentäjän muistinperukoiltaan etsimä ilmaisu lienee labiili. Jos kone on epäkurantti, siinä on teknistä vikaa. Tosin silloinkaan ei käytetä ilmaisua epäkurantti.

        Lentokoneessa ei ole niin paljoa ruokaa mukana, että joku voisi syömällä saada koneen epätasapainoon. Mutta periaatteessa olet oikeassa. Jos esim. ATR-72:n takaosassa istuu 30 runsaasti ylipainoista ihmistä ja etuosassa yhtä monta 40-kiloista ballerinaa ja lastiruuma on puolityhjä, on kone kokolailla hankala lennettävä. Siksi cabin crew ennen starttia hieman katselee, minkä kokoista porukkaa missäkin istuu, ja tarvittaessa määrää osan vaihtamaan paikkaa. Sama pätee isompiinkin koneisiin, mutta marginaalit ovat suurempia.



      • Optinisti kirjoitti:

        Jos ATR:ssä istuu yhtään ihmistä, niin kaikki ovat hengenvaarassa...

        https://yle.fi/uutiset/3-5247826

        No tuo riippuu vähän kyllä versiosta. Ja siitä, että ohjaamomiehistön koulutus on ajan tasalla.

        Aikaisemmissa malleissa tuota jäätämisongelmaa esiintyi, mutta esim. Norran operoimat 212A -tuotantosarjan seiskakakkoset ovat hyvin turvallisia lentokoneita. Potkurin lavat lämpenevät sähköisesti ja johtoreunan jäänpoistoa on kehitetty paljon aikaisemmista versioista. Yhden kuolemaan johtaneen onnettomuuden tiedän tuollaiselle sattuneen. Siinäkin oli syynä lentäjien virhe, eli kone menetti nousussa toisen moottorinsa (ei liittynyt jäätymiseen), ja kiinalainen kapteeni sammutti ainoan toimivan moottorin, jolloin kone tuli tonttiin. Vika oli kiinalaisessa tyyppikoulutuksessa, sillä 212A-tuotantosarjan ATR 72-600 -koneissa viallista moottoria ei sammuteta manuaalisesti, vaan koneen automatiikka katkaisee polttoaineensyötön häiriötilanteessa.

        Vanhat ATR 42:t olivatkin sitten ihan oma lukunsa...


      • SirCucco kirjoitti:

        No tuo riippuu vähän kyllä versiosta. Ja siitä, että ohjaamomiehistön koulutus on ajan tasalla.

        Aikaisemmissa malleissa tuota jäätämisongelmaa esiintyi, mutta esim. Norran operoimat 212A -tuotantosarjan seiskakakkoset ovat hyvin turvallisia lentokoneita. Potkurin lavat lämpenevät sähköisesti ja johtoreunan jäänpoistoa on kehitetty paljon aikaisemmista versioista. Yhden kuolemaan johtaneen onnettomuuden tiedän tuollaiselle sattuneen. Siinäkin oli syynä lentäjien virhe, eli kone menetti nousussa toisen moottorinsa (ei liittynyt jäätymiseen), ja kiinalainen kapteeni sammutti ainoan toimivan moottorin, jolloin kone tuli tonttiin. Vika oli kiinalaisessa tyyppikoulutuksessa, sillä 212A-tuotantosarjan ATR 72-600 -koneissa viallista moottoria ei sammuteta manuaalisesti, vaan koneen automatiikka katkaisee polttoaineensyötön häiriötilanteessa.

        Vanhat ATR 42:t olivatkin sitten ihan oma lukunsa...

        Kiitos päivityksestä, olin jäänyt ysäriennakkoluulojeni ja parin sivutuulilaskun valtoihin!


      • Optinisti kirjoitti:

        Kiitos päivityksestä, olin jäänyt ysäriennakkoluulojeni ja parin sivutuulilaskun valtoihin!

        No joo, ajautuihan muistaakseni 2012 Norran ATR 72 Helsingissä sivutuulessa hetkeksi ulos kiitoradalta, kun TLU (sivuperäsimen liikealueen rajoitin) tilttasi, ja sivuperäsimen liikeradat jumittuivat high speed -asetukselle, eikä peräsimessä riittänyt hitaassa nopeudessa momenttia oikaista konetta tarpeeksi ennen maakosketusta. Toisen moottorin lapakulmien säätymisessä beeta-alueelle oli muistaakseni myös jotakin häikkää, mikä sai koneen lisäksi puoltamaan. Mitään sen kummempia vaurioita ei kuitenkaan sattunut, pilotit saivat koneen nokkapyöräohjauksella takaisin kiitoradan puolelle.

        Sivutuulilaskuista voin yleisesti sanoa sen, että välttämättä se matkustamossa mukavimmalta tuntuva laskeutuminen ei ole turvallisin, vaan toisinaan kone tuodaan ihan tarkoituksella hieman kovakouraisemmin kiitorataan. Silloin kone "istuu" heti tiiviimmin asfalttiin, eikä ala niin helposti luisua.


    • hyivittus

      Eipä sanonut päin naamaa vaan säälittävästi miesmäiseen tapaan kitisi "selän takana" ( tai siihen verrattavissa).

    • ysjtstjstjtjtjstjs

      No kyllä oisin itekin papparaista opettanut, oikea mies ei hyväksy tuollaista käytöstä.

    • Kaisanoasaa

      Naisille pitää sanoa että ne on rumia koska ei ne muuten sitä ymmärrä.

      • niimpä.niin

        No joo. Pitäähän sinullekin se sanoa. Ethän sinäkään muuten ymmärtäisi olevasi ruma.


      • Naisasialooser11

        Väärin. Mies nimenomaan ymmärtää ja myöntää olevansa ruma, nainen ei. Ymmärrän kyllä, että rumuus on naiselle kova paikka ja vaikea myöntää toisin kuin miehelle. Rumat julkkismiehetkin suorastaan kehuvat olevansa rumia, mutta yksikään ruma julkkisnainen ei ole rumuuttaan myöntänyt.


      • Kaisanoasaa
        niimpä.niin kirjoitti:

        No joo. Pitäähän sinullekin se sanoa. Ethän sinäkään muuten ymmärtäisi olevasi ruma.

        Myönsin jo 20 vuotta sitten että olen ruma. Siksipä en ole koskaan naisia pannut. Naiset luulee olevansa kauniita lsäkinäkin joten naiset on kai tyhmiä myös.


    • hoopoko

      Palstaätmi reissussa, ihan saletisti.

      • eiole

        Se kirjoitteli jollekin "kullalle", eikai palstaätmeillä sellaisia ole.


    • Turkinhihasta

      Suomesta Välimerenmaihin suuntaavilla lennoilla ei muunlaisia naisia näekään.

    • Sinä olet sielultasi vastenmielinen, et todellakaan kenenkään mielitietty.

      • Ipe79

        veikkaan että Naisasialooseri kyllä panisi lihavaa naista jos hän vain saisi tilaisuuden


      • trhwthwthwthwhwth
        Ipe79 kirjoitti:

        veikkaan että Naisasialooseri kyllä panisi lihavaa naista jos hän vain saisi tilaisuuden

        Enemmän jutuista kyllä paistaa läpi että on enemmän miehiin päin, kun vanhoja ukkoja niin kovasti aina kehuu.


    • Hohhoijaa

      Ai että oli kovis mies.

    • Ätminki

      Totuus tekee kipeetä mutta naisen on kultava totuus koska itse eivät sitä tajua miten rumia jotkut on. Miehen tehtävä on siis kertoa naisille totuus.

      • regasgargsargagagads

        Eli on hyvä kun naiset sanovat ätmejä rumiksi luusereiksi tms.?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

      Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      56
      2198
    2. En rehellisesti usko et oisit

      Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1694
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

      Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      372
      1496
    4. Ei ole kyllä mennyt

      Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1484
    5. Näin sinusta taas unta!

      Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

      Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1337
    7. Se sinun kaipauksen kohde

      Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

      Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1044
    9. Olet muutenkin tyhmä

      Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      86
      1029
    10. Et katso sitä

      Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe