Kun hiljaiselle nuorelle miehelle ei anneta pillua, voi käydä huonosti
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201805192200954854_ul.shtml
Tässä tyypillinen hc-ätmi
9
159
Vastaukset
- ätmit.leirille
HC-ätmit pitäisi internoida ennalta ehkäisevästi.
- Naisasialooser11
HC-AT-miehiä on aivan liikaa ja pikkupojista kasvaa koko ajan lisää, tuokin soturi oli vielä muutama vuosi sitten pikkupoika, jota ei vielä edes tytöt kiinnostaneet.
Naisasialooser11 kirjoitti:
HC-AT-miehiä on aivan liikaa ja pikkupojista kasvaa koko ajan lisää, tuokin soturi oli vielä muutama vuosi sitten pikkupoika, jota ei vielä edes tytöt kiinnostaneet.
Eihän se naisten vika ole, jos osa miehistä on niin surkimuksia, etteivät he osaa naisia lähestyä heidän huonojen sosiaalisten taitojensa takia. Noin nuorena sitä olisi kannattanut muutenkin keskittyä vaan vielä siihen koulunkäyntiin ja hyvän ammatin hankkimiseen, sillä kyllä hän olisi ehtinyt seurustella oikein hyvin sitten joskus myöhemminkin.
- äåö
"Harkitsi sotilasuraa" , eli tappaminen kiinnosti kyseistä sekopäätä ihan ammattimielessä. Eivät naiset näiden murhanhimoisten päitä kääntämään pystyisi. Ei niihin tehoa mikään muu kuin luoti.
- Naisasialooser11
Ammattinsa puolesta tappavat komeat sotilaat kelpaavat naisille kyllä.
Naisasialooser11 kirjoitti:
Ammattinsa puolesta tappavat komeat sotilaat kelpaavat naisille kyllä.
No sotilaan ammatissa se tappaminen nyt vaan on laillista, eivätkä kaikki sotilaat edes välttämättä joudu tappamaan ketään työuransa aikana.
- tyypillinenätmi
Ei tule ätmeillä olemaan tulevaisuudessa hyvin asiat, jos tullaan jatkuvasti puhumaan mediassa jostain yksinäisestä tai hiljaisesta miehestä, kun on tapahtunut joku joukkomurha. Darkfear on jo vuosia sitten tuonut esiin tuon ajatuksen, että nuoresta yksinäisestä miehestä baarissa ajatellaan kaikkea negatiivista.
Nyt on erityisen tärkeetä, että asioissa on järki mukana. Tälläkin palstalla on vaikka kuinka monta kirjoittajaa ja jotkut on ollut jo pitkään: pitkäaikaissinkkuutta ei saa yhdistää joukkomurhaan. Huonossa parisuhteessa eläminenkin aiheuttaa ihmisessä turhautumista. Joukkomurhat ovat kaikissa ryhmissä äärimmäisen harvinaisia.Jep. Itse olen hiljainen ja yksinäinen hc-ätämi eikä heru kyllä mitään sympatiaa näiden hirmutekojen tekijöille.
Koulukiusaamisen seuraus on kouluampuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959