Nainen on kaunimmillaan 18-22 vuotiaana

Naisasialooser11

Katsokaapa näitäkin siskoksia

http://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/201804222200894838_bs.shtml

ei ole yli 30v tädillä mitään mahdollisuuksia kilpailla ulkonäössä priimaikäisiä vastaan ja noille naisille tulee rusinoituminen silmänräpäyksen kuluttua olemaan kova paikka. Mitä kauniimpi nainen on sen suomen kesääkin lyhyemmän kukoistuskautensa ajan, sitä kovempi paikka kulahtaminen hänelle on.

41

621

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darwinismi

Korjaisin 15-17-vuotiaana. Tuo kertomasi ikähaarukka oli todellisuutta 50-luvulla.

• poikkeavaolet

Sinä olet sitten efebofiili.

• vaihtuikomieli

Mutta toisessa ketjussa sanoit että fitness-naiset on lähes yhtä rumia kuin lihavat??

• Naisasialooser11

Totta, ovat pilanneet kroppansa fintenspelleilyllä, mutta kasvot ovat kauniit ja rypyttömät priimanaisen kasvot ja kropat saisi myös kauniiksi lopettamalla fitnesin

• Minusta pulska tyttö on nätimpi kuin lihaksikas.

• Ehkäpä me vanhemmat naiset tiedämme ihan omatoimisesti, ettei nuorta janoavat halua keski- ikäisiä, eikä fitnessit tavallisia talleroita jenkkakahvoilla. Mutta kiitos muistutuksesta. Jne..

• HaukkavaHippo

Hinkuasin pureskella Zorran selluja njom njom

• minätiedänkaiken

Juurikin näin. Evoluutio ei etene lineaarisesti, vaan on ottanut huikean hyppäyksen! Nuoruudessani ikäisilläni tytöillä oli nöpöttävät tisunalut, ja nykyisin vastaavat ovat jo täysiä naisia! Suojaikärajaa 16v. vois puolestani tarkistaa.

• jep.jep.jep

Surullista katsella noita videoita kun tietää että en saanut tuon ikäisiä naisia kun olin itse tuon ikäinen ja nyt 32 vuotiaana he luultavasti pitävät minua jo liian vanhana.
      Harmittaa että ei koskaan päässyt kokemaan priimaikäistä naista.

• Parisuhdemies-

Oon pannut tuota vasemmanpuoleista kun se oli 17 vuotias.

• lihavihatipunen

Joo joo, Atm32.

• ööÖöö

Onko nuo mimmit oikeasti niin nuoria?
      Paksu meikki tietysti vanhentaa, kun molemmat näyttävät kolmekymppisiltä.

• vanha-äijä

Nii mut ko meirä Alma(76v) o vieläkii kaunis naine.

• Ruma-ätmi

Oon varma ettei nuo naiset voittais yhtään kisaaa jos otettais meikit pois naamasta.

• kulahtanutrusina

En ole muistanut surra kulahtamistani. Kiitos muistutuksesta.

• Onneksi sinulla ei edes ole niihin mahdollisuuksia.
      Naiset on parhaimillaan 28iässä.

• Naisasialooser11

Ei ole vaan 28v nainen on jo post-prime ollut vuosia

• lihavihatipunen

Noiden tyttöjen isä on sen oloinen kaiffari, että mitkään yli-ikäiset miehet eivät hänen tyttäriään lähelle pääse.

• Kaisanoasaa

Joo ei sinunkaan lähelle pääse muut kuin jännämiehet.

• lihavihatipunen
        Kaisanoasaa kirjoitti:

Joo ei sinunkaan lähelle pääse muut kuin jännämiehet.

Mä olen 47 v. ja mun isäni on kuollut. Osaan ihan itse miettiä, ketä päästän lähelle. Viime vuosina en ketään.

• ei.jatkoon

Liian timmejä.

• Kauniit kasvot kyllä, mutta ei minuakaan tuollainen täysin rasvaton fitness-kroppa kiehdo.

• Ajatellaampa

Siitä ei pääse mihinkään että nainen on kauneimmillaan kun kroppa on timmissä kunnossa. Ikä ei niinkään siihen vaikuta.

• ergrgargargrgaagaarag

Onpas taas hölmösti sanottu kun ei voi mitenkään tietää miltä näyttävät vaikka kymmenen vuoden päästä. Jos tota samaa paskaa pitää jankata niin sitten pitäs yrittää näyttää vähän parempia esimerkkejä.

• Jossnaijaat

Joo-o, noin voi olla. Mutta parhaimmillaan nainen on vasta paaaljon, paaaljon myöhemmin.

• 367fjk

Nainen on kauneimmillaan rakastuneena.

• Nainen39vee

Eivät 18-vuotias ja yli 30-vuotias ole millään lailla toistensa kilpailijoita. Ihan eri elämäntilanne, joten kilpailutilannetta ei tule edes työelämässä. Ja deittimaailmassakin he hakevat kumppania ihan eri porukoista.

Elämä on kyllä aika lyhyt. Lopulta ihminen elää vain hetken. Kannattaa miettiä, miten sen lyhyen aikansa käyttää. Palstalla olen huomannut usean kohdalla melkoista elämäs tuhlausta - toivottavasti ovat trolleja, koska onhan se ikävä, jos nuori mies tuhlaa ainoan elämänsä sellaiseen paskaan mitä täällä saa päivittäin lukea. Siihen verrattuna ei paljoa viisikymppisten silmäkulmarypyt haittaa :D

• Twelvepoints

Hieno kommentti, todella harvinaista herkkua täällä. Silti vaikka nuorten miesten jutut perustuvat juuri siihen, että he eivät ole vielä keksineet, jotkut eivät keksi koskaan, että ihmiselämän pituus on kuin pisara meressä tai pieru Saharassa, olematon.

• Hjk12

Mitä,se ketjun aloittajaa hyödyttää,kun naista ei saa mistään ikäluokasta? Säälittävää ulkonäön arvostelua naisia kohtaan ja oma katkeruus tuossa taustalla.

• pitkätukka-68

Ei helvetti kyllä pätkääkään kiinnosta tuollaiset misut. Jätän heidät suosiolla vaikka palstaätmeille.

• outoolet

Mistäs tiedät millaisia ne on ihmisinä? Teetkö arvioinnin ulkokuoren perusteella? Eikö itsestään huolehtiva nainen kelpaa?

• pitkätukka-68
        outoolet kirjoitti:

Mistäs tiedät millaisia ne on ihmisinä? Teetkö arvioinnin ulkokuoren perusteella? Eikö itsestään huolehtiva nainen kelpaa?

Jo se, että tuhlaa valtaosan ajasta urheilulle, tekee ihmisestä minulle sopimattoman.

Ja tietysti tuo ikä.

• pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Jo se, että tuhlaa valtaosan ajasta urheilulle, tekee ihmisestä minulle sopimattoman.

Ja tietysti tuo ikä.

Plus pitäishän sen ulkonäönkin edes vähän viehättää.

• gfgdfgd
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Plus pitäishän sen ulkonäönkin edes vähän viehättää.

Mikäs ulkonäössä oli vika?

• pitkätukka-68
        gfgdfgd kirjoitti:

Mikäs ulkonäössä oli vika?

Ei ole mun makuuni. Ja heidän kroppansa ovat totaalisen epäseksikkäitä.

• fgdfgdfg
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Ei ole mun makuuni. Ja heidän kroppansa ovat totaalisen epäseksikkäitä.

Kropat on tuollaisia vain pienen osan ajasta, kisakaudella.
        Varmasti tykkäisit kun päällä on enemmän rasvaa.

• hienoahienoa
      • hmmmm

Näyttää ihan silikonipeffalta. Ei oikein oo luomun näköinen.

• Naiskauneusexpertti
        hmmmm kirjoitti:

Näyttää ihan silikonipeffalta. Ei oikein oo luomun näköinen.

Tuo on kyllä ehta peppu. Jo Keski-Euroopassa, puhumattakaan etelämpää, on tuo malli yleinen. Meillä Suomessa, lattapeppujen luvatussa maassa, saattaa näyttää oudolta.

• fjgdkfgd

Teettekö mitään muuta, kuin ajattelette naisia, etsitte niistä uutisia ja kuvia tai yritätte saada pillua :D Ei ole kovin kummoinen elämä teillä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe