Joona liittyy paavin kirkkoon

Isollekirkolle

Sen hän kertoo uusimmassa blogissaan. Odotettavissa oleva tapahtuma, varsinkin saarnojen perusteella ja aiemmissa blogeissa kirjoittaneen katolisen teologin fanittamisen perusteella. Jos tekee parannuksen, niin mikäs se siinä ollessa katolisenakin.

11

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SRK on jo Paavin kirkossa?
      Rooman Paavihan on jo paavinne?

Joona on niin fiksu ja tajuaa Paavin saatanallisuuden, Hän ei kumartele Häntä, kuten en kumartele minäkään.

• olethyväpahassa

Sinähän olet tuon saatanan vertainen, miksi kumartelisit?

• olethyväpahassa kirjoitti:

Sinähän olet tuon saatanan vertainen, miksi kumartelisit?

Väärä vastaus, jälleen?????

• etsivä-xxx

Joonan bogia lukiessani minulle kyllä nousi paljon epäilyksiä koska vanhassa siis toidella vuosituhansien kirkossa ortodokseilla ei ole kiirastulta eikä oppi Mariastakaan ole niin kuin se on nykyisessä katolisessa kirkossa.

Mutta hyvä että Joona on nyt viimeinkin jättänyt sen, mihin ei tunne yhteyttä. Jos jo teini-ikäisestä on kaivannut sitä mihin nyt on päätynyt, lienee hyvä näin. Sitä minä vain jäin miettimään miksi hänellä oli se välivaihe, missä hän oli niin kiinni Lestadiuksessa ja hänen "armon penikan" teologiassaan. Minulle Lestadiuksen saarnat eivät edustaneet hyvää kristillistä sanomaa, saavat vain kristityn syytetyksi omavanhurskaudesta jos ei kieriskele erilaisissa yliväritetyissä synnintiloissa, sen sijaan että uskoisi vain omistavansa uskon ja armon, jonka on voinut omistaa jo lapsuudestaan.

Joonan tie vienee sitten katoliseen pappeuteen, teologi kun on, sieltä ehkä löytyy hänelle se elämän tarkoitus.

• Mitä väliä?

• Olikosittenkin

Mutta se selibaatti

• EiAvioliittoa

Niin, jos Joona vihitään katoliseksi papiksi, niin eikö hänen pidä noudattaa selibaattia elämänsä loppuun asti.

• Room.kat.tapa
        EiAvioliittoa kirjoitti:

Niin, jos Joona vihitään katoliseksi papiksi, niin eikö hänen pidä noudattaa selibaattia elämänsä loppuun asti.

Tallouvvehhoetaja kanssa voep muhinoejja...?

• Joona_tähtää-

kin PAAVIKSI. Ensin hän luki luterilaiseksi papiksi tähtäimessään piispanvirka ja sitten arkkipåiispuus. Koska uskovaista ei koskaan valita piispaksi eikä varsinkaan arkkipiispaksi, Joonan täytyi lähteä Jumalan valtakunnasta. Nyt hän on hoksannut, että mitäpä sitä nyhräämään 4-5 miljoonaisen Suomen luterilaisen kirkon parissa, kun saman tien voi tähdätä paaviksi, jolloin voi kurmuuttaa 1,25 miljoonaa kaltaistaan epäuskoista, pitää paavin linttanaa lätsää ja majailla Vatikaanissa. Oi ihanaa ajallista loistoa!

• Korjaus_Siis

epäuskoisia katolisen kirkon piirissä lienee 1,25 miljardia (ei miljoonaa).

• katollinen

Joona on palannut esi-isiensä uskoon. Eikö se näin ole?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      94
      2713
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1829
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1734
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1640
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1601
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1437
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1237
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1136
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1039
    Aihe