Mitä olette mieltä onko uudehko kle-500 sopiva pyörä tällaiselle 195 senttiselle kuskille jolla on painoa reilusti? Pyörä tulisi lähinnä lyhyeen ajoon. Tiedän, että tehoa ei ole paljon mutta ei välttämättä tarviikaan. Kiinnostaa vaan mahtuuko sellasessa istumaan mukavasti? Olis vaan sopivan halpa... :-)
kle-500 isolle äijälle
7
1528
Vastaukset
- Klesaristi
Vastaukset:
1) On
2)Mitä tarkoittaa kun pitkä mies tekee lyhyttä
ajoa
3)tehoa on tarpeeksi eli Twinin tarpeeseen riittävästi
4) Istuu todella mukavasti ja rennosti
5) "Halpa" on aika suhteellista mutta uuteen HD:n verratuna KLE on LÖYDÖS! - turre
sopiva olisi 50:TÄ VUOSIMALLIA JÄYKKÄPERÄ HARRIKKA.
Koeistumaan se niin tiät mahdutko siihen.
- korsto
koeistumassa jo sen. Kyllä siihen mahtui mutta tuntui vähän jousitus löysältä. Onkohan tietoa saako sitä jämäköitettyä millään? En muistanut siellä kysyä. Uuden hinta muuten 7590e!
- Klesaristi
korsto kirjoitti:
koeistumassa jo sen. Kyllä siihen mahtui mutta tuntui vähän jousitus löysältä. Onkohan tietoa saako sitä jämäköitettyä millään? En muistanut siellä kysyä. Uuden hinta muuten 7590e!
Niiin, siis enduron pitää tuntua vähän löysältä esim kyykkyhin tai jäykkäperä Hoodeihin verratuna.
- korsto
Klesaristi kirjoitti:
Niiin, siis enduron pitää tuntua vähän löysältä esim kyykkyhin tai jäykkäperä Hoodeihin verratuna.
Tiedän, mutta painoni huitelee siellä 150kg kantturoissa, joka ei ole ihan normaali äijän massa. Eli saako noihin jäykkyyttä lisää?
- tiimi
korsto kirjoitti:
EE-Speedin hinta ainakin halvimmasta päästä...
http://www.ee-speed.com/bikes/kawa.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa542126En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311670Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141464- 101444
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3531444Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681315- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81024- 81992
- 20969