sängyssä hytkymässä resonanssissa, niin kuin luonto on tarkoittanut, mutta EIIII
EHHEHHEEEI EIII EIII
Voi hattivatti q pitää olla tollanen EPÄTIETOINEN
Ettet tiedä KUINKA IHANAA se olisi kun kikkelini kutittaa sinua, ja syleilemme toisiamme eri asennoissa, suutelemme ja kiehnäämme. Tuntisimme lämmön toisistamme, ja lopettaisimme kun olisimme hiestä märkiä..
..ja heräisimme keskellä yötä kokemaan saman, minkä jo aiemmin teimme.
SAATANA
kun sinulla on nainen NIIN HUONO MIELIKUVITUS ETTET OSAA KÄSITTÄÄKÄÄN 😋
Nytkin voitais nainen olla
16
621
Vastaukset
- seksionturhaa
Ei ole mahdollista koskaan, jos tää olis minulle. En ole moneen vuoteen halunnut tuollaista tekemistä kennekään kanssa.
- kesäkisssa
voi kun joku mies osais taas 'herätellä' moiseen puuhaan :D eräs mies osas käytöksellään jäätää tän naisen jonkinlaiseen ikiroutaan,ettei nyt oo kiinnostanu :) mutta eihän sitä tiedä vielä joskus jos sattuis heräämään :D
- Mielikuvituskutitus
Mistä sinä hänen mielikuvituksistaan tiedät.
Kiroileva mies ei ainakaan sytytä. - hytkyvätsalamasängyt
Jos on sellainen sähköinen "hytkyvä" sänky, niin Hattiwatteja ja salamoita kannattaakin pelätä, jos salama iskee sähköverkkoon, niin "hytkyvä" sänky saisi sähköpurkauksen ja alkaisi hytkymään HILLITTÖMÄLLÄ VOIMALLA.
- Lauralta
Niin...
Aatteleppa sitä kultaseni,,,
mitä kaikkea ehkä seuraavassa elämässä..
Hyviin uniin sulle
<3- suojelusenkelikuvia
Ei kannata peloitella tulevansa itse uniin, koska silloin joku mies helposti ei saa nukuttua eikä unohda ikinä jos olet tunkeutunut kaunottarena uniin, minua tuo ei sinänsä haittaisi, mutta joillekin pikkupojille voisi aiheuttaa jopa elinikäisiä traumoja.
- kuulostikintutulta
tämä ja ne jeesus kristus -aloitukset kersantti karoliinan sanoman kanssa. Sama henkilö täällä kirjoittelee näitä pelottavia aloituksia. :/
- Jos_ei_linnassa
Se on Jussi
- tarjaER49v
Jos_ei_linnassa kirjoitti:
Se on Jussi
POPEDA
Kersantti Karoliina
On mulla bootsit ja mä soitan kitaraa
Jopa luulis että ei oo mua kovempaa
Mun täytyy myöntää ehkä hieman pehmoilen
On naisellani työn alla rättisulkeinen
Kuulin Karoliinan lähteneen
Jätti tänne vaikeroimaan kotipiiakseen
Syytän sua ELISABETH REHN
Mun naiseni on kapiainen
Mä tomutan sekä pullat pakastan
Ynnä pitsin nypläystä hieman harrastan
Sun raaka äänesi saa kokoon kivekset
Kun ojennukseen pistät karuimmatkin urokset
Mun naiseni on kapiainen
Mun naiseni on kapiainen
Katse oikeaan tai vasempaan
Huutos on veitsi joka sivaltaa
Pesen paikkailen, pyykit kaikki viikkailen
Vaipat vaihdan sujuvasti meidän kaksosten
Sä tulet kohta kotiin kello on jo kuus
Huudat missä Karoliinan pyttipannu-blues
Mun naiseni on kapiainen
- mitenehtivät
huolehtia pienestä? :/
- Elluhalloyb
IHANAA ..KUN EI SUN KANSSA...
EHKÄPÄ KUN MUUN KANSSA....❤🌸👍 - aitoriitta
Voin kyllä kuvitella sen kanssasi mutta en antaudu kuvitelman valtaan😄. Soitapa mies hyvä vaimolle ja äkkiä nyt!
- daydream_believer
Resonoitasko me duurissa vai mollissa?
- aloittajamies
Jos sänkyyn asti päädyttäisiin, niin eiköhän se jo aika duuria olis.
Jossitella voi 😂
- onkohanlaajakuvatv
Totuus on aina katsojan silmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa632319En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321734- 101574
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751549Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly151508Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 1061121
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91074- 20999