Hei!
Osaisiko joku neuvoa, miten saan loppumaan sähköpostiini tulevat mainokset.
Tarjouksia Sinulle.com lähettää jokapäivä postia, vaikka olen kieltänyt mainokset.
Sähköposti häirintä
3
208
Vastaukset
- mainosinhoaja
Oletko kokeillut "merkitse roskapostiksi" valintaa. Minulla ainakin mainosten määrä väheni oleellisesti.
Toinen periaatteellinen mainosongelma on Helsingin Sanomien maksullinen digilehti. En maksa siitä 50% paperiversiioon verrattuna, että joka sivun ensimmäisenä on sama typerä mainos. Ovat myös poistaneet ilmeisesti mahdollisuuden blokata mainoksia.
Pitäisi yleisesti luoda kampanja, jolla lopetettaisiin sellaisten digilehtien tilaukset, joissa ei saa halutessaan poistaa tai estää mainosten tuloa.
Myös TV lähetyksiin pitäisi jonkin ohjelömistoexpertin kehitellä automaattinen kanavanvaihto mainosten ajaksi - Kulttuurin.kääntöpuoli
Roskapostiviestit ovat ikävä ongelma Suomi24:n sähköpostissa.
- sormetkuriin
Älä klikkaile joka paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784